loading...
مطالب اینترنتی
وبلاگ بازدید : 51 چهارشنبه 11 اسفند 1395 نظرات (1)

فال روز دوشنبه نه ۹ اسفند ۱۳۹۵ طالع و اتفاقات روز جدید را در فال روزانه روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ را میخوانید : فال … نوشته فال روز دوشنبه نه ۹ اسفند ۱۳۹۵ اولین بار در اولی ها پدیدار شد. فال روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ – نمناک ۵ ساعت قبل … فال روزانه […]

نوشته فال روز دوشنبه نه ۹ اسفند ۱۳۹۵ اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :فال روز دوشنبه نه ۹ اسفند ۱۳۹۵
http://s1g.ir/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a8%d9%87-%d9%86%d9%87-9-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af-1395/
وبلاگ بازدید : 47 پنجشنبه 05 اسفند 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

 

 تاثیر سم در بدن یا موضعی است یا عمومی. سمی که تاثیر موضعی دارد به مجرد تماس با عضو یا بافت آن را سوزانده و متلاشی می‌کند. سم که جذب بدن شود تاثیر عمومی دارد و آن را به چند گروه می‌توان تقسیم کرد. گروهی از سمها تغییراتی در خون ایجاد می‌کنند و مراکز مولد خون را منهدم کرده و باعث همولیز گلبولهای قرمز می‌شوند مانند بنزن و فنل.

گروه دیگری از مواد در معده و روده تاثیر گذاشته و موجب استفراغ و دل درد می‌شوند مانند مس و سرب . در داروشناسی مقدار حداکثر یک خوراک دارو که بتوان بدون زیان مصرف کرد تعیین شده است. مصرف زیادتر از آن مقدار ، انسان را مسموم کرده و حتی منجر به مرگ می‌شود. در زیر به مهمترین مواد سمی و علایم مسمومیت آنها اشاره می‌شود.

فنل

فنل یا اسید فنیک از سموم فرار محسوب می‌شود. ماده‌ای است متبلور که در تجارت به رنگ سفید بوده و اشکال دارویی آن مختلف است. حداکثر مقدار خوراکی فنل ۰٫۱ گرم در یکبار است، مقدار ۴ گرم آن از راه خوراکی مسمومیت شدید تولید می‌کند و مقدار ۱۵ گرم از آن کشنده است. علایم مسمومیت شامل سوزش مخاط دهان و حلق ، سستی ، سرگیجه ، تنگی نفس ، تشنج و اغما می‌باشد. معالجه آن شستشوی معده با آب آهک ، روغن کرچک و تزریق سرم است.

سیانور

سیانور دو پتاس و اسید سیانیدریک دو سم قوی هستند که به مقدار کم در مغز بادام تلخ یافت می‌شوند. اگر فردی تعداد زیادی بادام تلخ بخورد مسموم می‌شود. مقدار کشنده سیانور دو پتاس ۰٫۳ – ۰٫۲ گرم و اسید‌ سیانیدریک ۰٫۶ گرم است. مرگ بوسیله اسید سیانیدریک فوری است. پس از خوردن سم بلافاصله شخص به حالت اغما رفته ، حدقه چشم گشاد شده و نبض غیر قابل درک می‌شود و بر اثر تشنج می‌میرد. ممکن است تزریق داخل وریدی محلول تیوسولفات دو سود شخص را از مرگ نجات دهد.

کولشی‌سین

آلکالوئید گیاهی است به نام زعفران پاییزی که ماده موثرش بیشتر در دانه و پیاز گیاه یافت می‌شود. کولشی‌سین از جمله موادی است که در بدن جمع می‌شود و حداکثر مقدار خوراک آن ۰٫۰۵ گرم در یکبار است. علایم مسمومیت در انسان به صورت سردرد شدید ، استفراغ ، ادرار زیاد ، تشنج ، فلج شدن خون در رگهای بدن و درصورت ادامه یافتن علایم ، منجر به مرگ خواهد شد.

نیکوتین

نیکوتین ماده موثر و آلکالوئید توتون است که به شکل مایع بیرنگ با بوی تند می‌باشد. نیکوتین اثر محرک بر روی سیستم اعصاب مرکزی داشته و روی عضلات مخطط وقتی که با دوزهای قوی مصرف شود اثر فلج کننده دارد. مقدار ۰٫۱ گرم از نیکوتین دوز سمی است. اثرات سمی آن به سرعت آشکار می‌شود که شامل اختلالات گوارشی ، اختلالات و واکنشهای عصبی ، بی‌نظمی قلب و در نهایت در اثر تشنج ، مرگ عارض می‌شود.

اسید و باز

از اسیدها ، اسید هیدروکلریک ، اسید سولفوریک ، اسید نیتریک و اسید استیک غلیظ به مقدار ۲۰ – ۱۰ گرم کشنده است. از بازها آمونیاک و پتاس و آهک را می‌توان نام برد. خوردن اسید و باز قوی ، مخاط دهان ، گلو ، مری و معده را سوزانده و موجب درد شکم و استفراغ شدید می‌گردد.

آتروپین

آلکالوئیدی است که در اغلب گیاهان سمی تیره سیب زمینی (Solanaceae) مانند تاتوره یافت می‌شود. آتروپین داروی فلج کننده اعصاب پاراسمپاتیک است و باعث افزایش فعالیت قلب ، کاهش ترشحات غدد مترشحه ، تشنج عضلات صاف و تحریک سیستم عصبی مرکزی می‌شود. علایم مسمومیت به صورت خشکی گلو ، عطش زیاد ، التهاب حنجره و در نهایت اغما و مرگ است. آتروپین به مقدار ۱۰ – ۵ میلی‌گرم تزریق زیر جلدی ، سمی و کشنده است.

تریاک و مشتقات آن

مرفین ماده اساسی تریاک است. در طب علاوه بر مورفین مشتقات مصنوعی از آن را که اثرات مشابه مرفین دارند بکار می‌برند. هروئین یا کلرئیدرات استردی استیل مورفین پودری است متبلور و تلخ که سمیت آن ۵ مرتبه بیش از مرفین است و ۰٫۱ گرم آن کشنده است. کدئین یا اتر متیلیک مورفین مصرف بیش از ۰٫۱ گرم آن ایجاد مسمومیت می‌کند. از علایم مسمومیت کدئین زنگ زدن گوشها در ابتدای مسمومیت است.

بی‌حس کننده‌های موضعی

علاوه بر کوکائین که از طریق مصنوعی نیز تهیه می‌شود، بعضی از داروهای بی‌حس کننده موضعی دیگر نیز بطور مصنوعی تولید شده‌اند که مصرف بیش از حد دارای اثرات سمی است و از لحاظ سم شناسی قابل توجه هستند مانند استوائین ، نووکائین و بوتلین.

 

 مواد سمی و مسمومیت حاصل از آنها

 

 

پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان امروز موجبات رفاه و آسایش جامعه بشری را فراهم کرده است.صنعتی شدن جوامع گرچه تا حدی پاسخگوی مشکلات موجود بوده است ولی از عوارض آن نیز نباید غافل شد.افزایش روز افزون مواد شیمیایی در دسترس بشر، احتمال مواجهه عمدی و غیر عمدی با این مواد را افزایش می‏دهد.در حال حاضر سالانه بالغ بر ۷۰۰۰۰ ماده شیمیایی سمی در جهان تولید می‏شود و چیزی حدود ۵۰۰۰۰۰ نفر در سال در اثر مسمومیت جان می‏بازنداز طرفی بیماران دچار انواع مسمومیت حاد، ۷% از مراجعین بخش اورژانس بیمارستان‏ها و ۵% از موارد بستری در بخش‏های مراقبت ویژه را تشکیل می‏دهند.داروی نظافت(واجبی)در ایران و کشورهای مسلمان به عنوان موبر به کار می‏رود و به علت ارزان و در دسترس بودن به خصوص در زندان‏ها و مراکز بازپروری جهت خودکشی استفاده می‏شود.

 

 مسمومیت با داروی

زمینه و هدف

 

داروی نظافت(واجبی)ترکیبی است که به ندرت در ایران جهت خودکشی مورد استفاده قرار می‏گیرد.عوارض و مرگ و میر ناشی از این ماده به علت اثر سوزانندگی آن روی دستگاه گوارش و اثرات سیستمیک ناشی از آرسنیک موجود در آن است.هدف از این مطالعه بررسی میزان مسمومیت و مرگ و میر ناشی از داروی نظافت طی سال‏های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۲ بود.

ضد عفونی کننده‌ها و مواد رنگ کننده

مواد ضد عفونی کننده‌ای که در پزشکی یا در تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عموما دارای اثرات کم و بیش سمی بوده و در صورتی که به مقادیر زیادتر از حد لزوم مصرف شوند مسمومیتهای حاد یا مزمن ایجاد می‌کنند. بطور کلی مهمترین ضد عفونی کننده‌های طبی اعم از ترکیبات معدنی یا آلی عبارتند از: آب اکسیژنه ، کلراتها ، پرمنگناتها ، فرمالدئید و….

ولی مقادیر زیاد آنها اگر در مواد خوراکی مدت طولانی استفاده شوند مسمومیتهای خفیف و مزمن تولید می‌نمایند. از مواد رنگ کننده می‌توان بلدومتیلن ، آبترین ، ویوله متیل و … را نام برد. امروزه سازمانهای بهداشت مواد غذایی ، مواد رنگ کننده مورد استفاده در غذاها را اعم از اینکه برای زینت بکار برده شوند و یا برای حفظ و نگهداری آنها از فاسد شدن ، تحت نظر گرفته و رنگهای مصرفی را نیز از نظر صلاحیت مشخص کرده‌اند.

مواد سمی بسیاری شناخته شده‌اند که ذکر نام آنها و علایم مسمومیت آنها از حوصله این بحث خارج است. آنچه مهم است این است که باید در مصرف داروها احتیاط لازم را کرد و از مصرف موادی که برای ما ناشناخته است، خودداری نمود.

  مسمومیت با داروی

 

وی وجود انواع داروها در یخچال های شهروندان را یک آسیب جدی برشمرد و با اشاره به اینکه مصرف خود سرانه آنها تبعات بسیاری در تامین و یا تسریع در بهبودی شهروندان را به دنبال دارد،شهروندان هیچ دارویی را بدون مشورت با پزشک مصرف نکرده و این مهم را در کودکان بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

 

  مسمومیت با داروی

 گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

+ ۱
مخالفم – ۰



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط

مطلب مسموم کننده ها را بهتر بشناسید! در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :مسموم کننده ها را بهتر بشناسید!
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%b3%d9%85%d9%88%d9%85-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af/
وبلاگ بازدید : 41 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:معرفی حسگراثرانگشت در آیفون یکی از اقداماتی بود که مورد استقبال کاربران قرار گرفت و باعث شد بسیاری از تولید‌کننده‌های دیگر هم به اقدامی مشابه علاقه‌ نشان دهند. اما حال براساس نظر مینگ-چی کو تحلیل‌گر مشهور شرکت KGI Securities احتمال دارد حسگر‌اثرانگشت آیفون دچار تغییر و تحول شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

دکمه اپل در آیفون حذف می گردددکمهاپلدرآیفونحذفمیاین تغییر طراحی بزرگ برای آیفون یا هر نام دیگری که اپل بر روی نسخه خود خواهد گذاشت مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی آنر ایکس …موبایلمشخصات فنی کامل گوشی هواوی آنر ایکس،قیمت گوشی به همراه گالری عکس، ویدیو کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر …فعال نمودن حساب کاربری در ویندوز ترفند پیرامون تسکبار جدید ویندوز رفع بررسی تخصصی ؛ غول سربه زیر سامسونگبررسیتخصصیسامسونگ سال خانواده را با جنسی از فلز معرفی و روانه بازار کرد سال نظر این برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …شرکت سیماران دارای مدلهای متعددی از پنلهای یک واحدی میباشد که در زیر به آنها اشاره نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی فهرست گوشی هوشمند برتری که در حال حاضر در …نوکیا حداکثر میتونه یه مجصول در لیست بالا داشته باشه اونم با ۵۱۰ نوکیا در دنیای بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ اج کهکشانی …بررسیتخصصیگلکسیاساجطراحی و ساخت بسیاری از کارشناسان طراحی سامسونگ در این گوشی را بازگشت این کمپانی به الف بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان لیستامروز قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت یک میلیون تومان را زیر ذره بین قرار دهیم نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها دکمه اپل در آیفون حذف می گردد دکمهاپلدرآیفونحذف این تغییر طراحی بزرگ برای آیفون یا هر نام دیگری که اپل بر روی نسخه خود خواهد گذاشت، شامل مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی آنر ایکس موبایل مشخصات فنی کامل گوشی هواوی آنر ایکس،قیمت گوشی به همراه گالری عکس، ویدیو، بررسی کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر ترفندهای اینرنتی فعال نمودن حساب کاربری در ویندوز ترفند پیرامون تسکبار جدید ویندوز رفع مشکل عدم بررسی تخصصی ؛ غول سربه زیر سامسونگ بررسیتخصصی سامسونگ سال خانواده را با جنسی از فلز معرفی و روانه بازار کرد سال نظر این کمپانی در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری پنلهای تصویری طرح فراز شرکت سیماران دارای سوئیچر داخلی بوده و در حالت معمول نیازی نیز به نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی فهرست گوشی هوشمند برتری که در حال حاضر در بازار وجود دارند • فناوری فهرست ۱۵ گوشی هوشمند برتری که در حال حاضر در بازار وجود دارند، به همراه نقاط بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ اج کهکشانی متفاوت و دوست داشتنی بررسیتخصصیگلکسیاس گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج از نظر مشخصات سخت افزاری به غیر از باتری تفاوتی باهم ندارنددر بخش الف بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان لیست اگر به دنبال خرید گوشی هایی با قیمت زیر یک میلیون تومان هستید این خبر را تا انتها پیگیری کنید نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل شائومی اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

مطلب حسگر اثرانگشت در آیفون ۸ حذف می‌شود در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :حسگر اثرانگشت در آیفون ۸ حذف می‌شود
http://mofidestan.ir/%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-8-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af/
وبلاگ بازدید : 49 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

۹۲ صفحه pdf NFPA 780:2014 Standard for the Installation of Lightning Protection Systems …

[PDF] NFPA® ۷۸۰-۲۰۱۴ Standard for the Installation of Lightning …
https://www.nfpa.org/Assets/files/…/ProposedTIA1121_nfpa780.pdf‎Cached
Similar17 Jan 2014 … NFPA® ۷۸۰-۲۰۱۴٫ Standard for the Installation of Lightning Protection Systems.
TIA Log No. 1121. Reference: 10.4.3.3 and 10.4.3.4. Comment …
[PDF] National Fire Protection Association Report – NFPA
www.nfpa.org/Assets/files/…/780/780_A2016_LIG-AAA_FD_Agenda.pdf‎Similar7 Aug 2014 … Standard for the Installation of Lightning Protection Systems. First Draft ….. Public
Input No. 213-NFPA 780-2014 [ New Section after 1.2 ]. A.1.2.
NFPA 780:2014 Installation Of Lightning Protection Systems
infostore.saiglobal.com/store/details.aspx?ProductID…‎Cached
SimilarNFPA 780:2014. Installation Of Lightning Protection Systems. Be notified when
this Standard is updated or amended – Add to StandardsWatch. General Product

NFPA 780:2011 Installation Of Lightning Protection Systems
infostore.saiglobal.com/store/details.aspx?ProductID…‎Cached
SimilarNFPA 780:2011 Installation Of Lightning Protection Systems Provides traditional
lightning protection system installation requirements for the … Be notified when
this Standard is updated or amended – Add to StandardsWatch … NFPA 780:
۲۰۱۴ …
NFPA 780:2014-Standard for the Installation of Lightning Protection …
dvdfa.ir/…/nfpa-7802014-standard-for-the-installation-of-lightning-protection-systems/‎Cached23 دسامبر ۲۰۱۶ … NFPA 780:2014-Standard for the Installation of Lightning Protection Systems. ۹۲
صفحه pdf NFPA 780:2014 Standard for the Installation of …
NFPA 780 : standard for the installation of lightning protection …
www.cubiq.ribg.gouv.qc.ca/in/faces/details.xhtml?id…0001155390&
NFPA 780 : standard for the installation of lightning protection systems / National
Fire Protection Association. — … Cote. EU NFPA 780 2014 Normes QTRD …
Standard For The Installation Of Lightning Protection
xstable.dailyforum.net/standard-for-the-installation-of-lightning-protection.html‎CachedAlso in nfpa 780 standard for the installation of lightning protection systems.
lightning protection codes and standards the installation of lightning protection …
[PDF] A Comparison of NFPA 780 and IEC 62305 – DEHN Inc.
https://www.dehn-usa.com/…/wp045-usa-nfpa-iec_comparison_screen.pdf
Certified Master Label Compliant Lightning Protection Systems. (LPS) are … label
for LPS installations by showing that IEC accomplishes all safety and best … ful
segments. Figure 2 The NFPA 780 standard is presently under 2014 revision. …..
NFPA 780:2014, IEC 62305:2010, UL 1449 4th edition, UL 467. Figure 14 All …
[PDF] NFPA 780 Simplified Risk Calculator – East Coast Lightning …
www.ecle.biz/riskcalculator/UserManual_V2.pdf‎Cached18 May 2016 … assessment presented in either NFPA 780 [2014] or IEC 62305-2 [2010]. …..
Standard for the Installation of Lightning Protection Systems.
NORMA 780 – SlideShare
www.slideshare.net/jovannyhernadezcruz/copia-de-nfpa-780‎Cached
Similar20 Aug 2014 … NFPA® ۷۸۰ Standard for the Installation of Lightning Protection Systems 2011
Edition NFPA, 1 Batterymarch Park, Quincy, MA 02169-7471 An …

نوشته NFPA 780:2014-Standard for the Installation of Lightning Protection Systems اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :NFPA 780:2014-Standard for the Installation of Lightning Protection Systems
http://doclink.ir/nfpa-7802014-standard-for-the-installation-of-lightning-protection-systems/
وبلاگ بازدید : 255 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

دعای شفای مریض از پیامبر و سایر امامام روایت شده است. همچنین بعضی از آیات قرآن به عنوان دعای شفای مریض شناخته می شود.

دعای برای شفای مریض در هر زمانی می
تواند باعث آرامش بیمار و اطرافیان بیمار باشد و به اذن خدا حتی می تواند باعث
بهبود سخت ترین بیماری ها شود. در این مقاله به معرفی تعدادی از دستوراتی که به
عنوان دعای شفای مریض در منابع معتبر آمده است می پردازیم؛

دعای شفای مریض در آیات قرآن

قرائت این هفت آیه برای شفای بیمار توصیه
شده است و آن آیات به شرح زیر است.

آیه ۵۷ سوره یونس: «یا أَیهَا النَّاسُ
قَدْ جَاءتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَ شِفَاء لِّمَا فِی الصُّدُورِ وَ هُدًى
وَ رَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ
»

آیه ۱۴ سوره توبه: «قَاتِلُوهُمْ یعَذِّبْهُمُ
اللّهُ بِأَیدِیكُمْ وَ یخْزِهِمْ وَ ینصُرْكُمْ عَلَیهِمْ وَ یشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ
مُّؤْمِنِینَ
»

آیه ۶۹ سوره نحل: «ثُمَّ كُلِی مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ
فَاسْلُكِی سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا یخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ
فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِكَ لآیةً لِّقَوْمٍ یتَفَكَّرُونَ
»

آیه ۸۰ سوره شعرا: «وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ
یشْفِینِ
»

آیه ۴۴ سوره فصلت: «وَ لَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا
أَعْجَمِیا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آیاتُهُ أَأَعْجَمِی وَ عَرَبِی قُلْ هُوَ
لِلَّذِینَ آمَنُوا هُدًى وَ شِفَاء وَ الَّذِینَ لَا یؤْمِنُونَ فِی آذَانِهِمْ وَقْرٌ
وَ هُوَ عَلَیهِمْ عَمًى أُوْلَئِكَ ینَادَوْنَ مِن مَّكَانٍ بَعِیدٍ
»

آیه ۸۲ سوره اسراء: «وَ نُنَزِّلُ مِنَ
الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَ رَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یزِیدُ الظَّالِمِینَ
إَلاَّ خَسَارًا
»

دعای شفای مریض . دعای شفای مریضان

دعای شفای مریض از پیامبر (ص)

در زبده الدعوات روایت کرده است که رسول
خدا (ص) به خانه حضرت فاطمه (س) آمد. امام حسن (ع) را بیمار یافت و این منظره بر آن
حضرت خیلی گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمد تعلیم کنم تو را دعایی که با آن
فرزندت از ناخوشی خلاص گردد، پس خواند:

«اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو
السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم

لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات
التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح.»

پس حضرت این دعا را خواند و دست خود را
بر پیشانی امام حسن (ع) گذاشت و شفا یافت.

دعای شفای مریض از امام صادق (ع)

امام صادق (ع) فرمود: هر گاه در کنار مریضی
بودی، دست خود را بر سر مریض بگذار و این دعای شفای مریض را بخوان:

«بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ
وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ
إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِیُّ اللَّهِ عِیسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ
رَسُولُ اللَّهِ ص مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ
وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَهَ (نام شخص و مادر او را می برد)
لَا یَقْرَبُهُ إِلَّا کُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِیذُهُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ
کُلِّهَا الَّتِی سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ
إِلَّا انْزَجَرْتِ أَیَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ
وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَکَ اللَّهُ
رَبُّ الْعالَمِینَ»

سپس آیه الکرسی و سوره ‏های حمد و معوذتین
(فلق و ناس) و اخلاص را هر کدام یک مرتبه و نیز ده آیه از سوره یس بخوان، بعد هم این
دعای شفای مریض را بخوان:

«اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ
بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ
أَجْمَعِینَ»

دعای شفای مریض از امام رضا (ع)

از حضرت رضا (ع) روایت شده که فرمودند:
برای رفع هر مرضی بخوانید:

«یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ
صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء»

دعای شفای مریض . دعای برای شفای بیمار

توسل به امام جواد
(ع)

برای شفای هر مریضی دو رکعت نماز حاجت توسل
به حضرت جواد (ع) بخواند و بعداً ۱۴۶ مرتبه بگوید:

«ما شاءَاللهُ لا حَوْلَ وَ لا قُوّهَ اِلاّ
بِالله»

اگر در ساعتی که منسوب به آ‌ن حضرت است
باشد بسیار مفید و ساعت آن را از نماز عصر تا دو ساعت بعد از آن تشخیص داده‌اند که
مورد استجابت است.

دعای شفای مریض از شیخ بهایی

از شیخ بهایی منقول است: هر کس در روز چهارشنبه
شروع کند تا ده روز که آخر آن جمعه باشد و هر روز صد بار با حضور قلب و طهارت بدن این
دعای شفای مریض را بخواند، اگر حاجت او برآورده نشود بر من لعنت کند:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ
و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین

تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی
و اکفِ مُهِمّی

و لا حولَ و لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ
العَظیم

و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ
اَجمَعین

دعای شفای مریض از آیت الله بهجت

حضرت آیت الله هادوی تهرانی:

در نهم آبان سال ۱۳۶۵ در حرم مطهر حضرت
فاطمه معصومه (س)، حضرت آیت الله بهجت برای شفای دخترم این دعای شفای مریض را به بنده آموختند:

«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها
بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک» را سه بار تکرار می کنید و سپس می گویید: «بالامام
الکاظم فَإِنِّها أمتک وَ بِنتُ عَبْدِکَ»

این دعا موجب شفای دخترم شد.

دعای شفای مریض . دعای شفای مریض سرطانی

ختم انعام

طریق ختم انعام صغیر به جهت بیمار هفت نفر
در نزد بیمار نشسته در یک مجلس هفت نوبت بخوانند هر کدام یک مرتبه و همه یک دفعه شروع
کنند هر یک که به لفظ دو جلاله برسند در آیه شریفه «رسل الله» در ما بین دو الله این
دعا را بخوانند چون تمام شود شروع به خواندن کنند تا سوره تمام شود. آن دعا این است:

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده
الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم
فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه
إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن
محمداً عبده و رسوله».

و هر گاه خواننده خود بیمار باشد به جاى
«جلده و عظمه» «جلدى و عظمى» گوید و همچنین سائر ضمایر و افعال.

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده
الرقیق و عظمه الدقیق من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلیه
اللحم و لاتشربیه الدم و لا تصدعیه الرأس، و تحولى عنه إلى من اتخذ مع الله إلها آخر».

ختم سوره حشر

هرگاه سوره حشر را با خلوص بر بیمار بخوانند
انشاءالله شفابخش است. در روایتی از پیامبر (ص) آمده است: هنگام قرائت سه آیه آخر سوره
حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب
خداوند و این عمل شفای همه بیماری هاست به جز مرگ.




گردآوری: مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مرید مولا درمان بیماریهای سخت و صعب العلاجشفای مریض به برکت اسم شریف ادریسیه اَللُّهُمَّ اشْفِ کُلِّ مَریضْ یا حَیُّ حینَ لا دارو و درمان با قرآن و ادعیهبخش دوم – سیب سلامتدیدن عجائب در هنگام حجامت در وقت حجامت کردن اگر کسی سوره حمد را ۷ بار بخواند از منافع دارو و درمان با قرآن و ادعيهبخش اول – سیب سلامتسوره حمد جهت رفع ضعف بینائی هرکس در بینائی خود ضعفی احساس کند یا دچار چشم درد شده باشد خلاصه تاپیک از چه ذکر هایی حاجت گرفتیدحتما …خلاصهتاپیکازچهذکردعای قدح یکی از ادعیه بسیار معروف است که از آن به عنوان عظیمترین دعا یاد برده شده است و معجزه در دستان خود شماست ای ال اس ایرانپاسخ امید به یک نامه با استعانت از کسی که اسم اش دوا و یادش شفاست دوست عزیزم، من امید علت اختلالات اعصاب ایثارگرانما جانبازان خدا راداریم ولطف خدا رهبر عزیز سیذ علی رو هم به ما داده است همین کافی است ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبربا توجه به تاکید رییس جمهور در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانهادرمانها‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمان بیماریها بدون مصرف دارو ‌طب آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین مرید مولا درمان بیماریهای سخت و صعب العلاج شفای مریض به برکت اسم شریف ادریسیه اَللُّهُمَّ اشْفِ کُلِّ مَریضْ یا حَیُّ حینَ لا حَیّ دارو و درمان با قرآن و ادعیهبخش دوم – سیب سلامت دیدن عجائب در هنگام حجامت در وقت حجامت کردن اگر کسی سوره حمد را ۷ بار بخواند از منافع آن دارو و درمان با قرآن و ادعيهبخش اول – سیب سلامت در کتاب روضه الجنان از ابوسلیمان نقل کرده که در یکی از جنگ ها در خدمت رسول خدا صبودیم مردی خلاصه تاپیک از چه ذکر هایی حاجت گرفتیدحتما پست اول خوانده شود خلاصهتاپیکازچه دعای قدح یکی از ادعیه بسیار معروف است که از آن به عنوان عظیمترین دعا یاد برده شده است و معجزه در دستان خود شماست ای ال اس ایران پاسخ امید به یک نامه با استعانت از کسی که اسم اش دوا و یادش شفاست دوست عزیزم، من امید هستم علت اختلالات اعصاب ایثارگران ما جانبازان خدا راداریم ولطف خدا رهبر عزیز سیذ علی رو هم به ما داده است همین کافی است جانباز ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبر با توجه به تاکید رییس جمهور در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه صاحبنظران ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمانها بیشترین شیوع سنگ کلیه در گروه سنى ۱۸ تا ۴۵ سال دیده مى شود معمولاً بزرگسالان بالاى ۳۰ سال از آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی دکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین، استخدام دعاي شفاي مريض

مطلب دعای شفای مریض صعب العلاج در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :دعای شفای مریض صعب العلاج
http://mofidestan.ir/%d8%af%d8%b9%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%81%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%db%8c%d8%b6-%d8%b5%d8%b9%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%84%d8%a7%d8%ac/
وبلاگ بازدید : 45 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)
» :: سیستم های دیجیتال۱ part3
سیستم های دیجیتال۱
مدارمنطقی۱
جزوه دست نویس اسکن شده
خرید و دانلود محصول

۱۳۹۴/۰۹/۱۵


سیستم , های , دیجیتال۱


سیستم های دیجیتال۱ part3 – تخفیفستان فایل
file.takhfifestan.com/سیستم-های-دیجیتال۱-part3/‎Cached26 دسامبر ۲۰۱۶ … سیستم های دیجیتال۱ part3 – فروش فایل file-1.blogsky.com/1395/07/20/post-4395
/ Cached11 ا کتبر ۲۰۱۶ … برچسب‌ها: سیستم، های، دانلود …
برچسب دانلود سیستم های دیجیتال۱ part3 – خرید فایل، تحقیق، مقاله …
file-98.blogsky.com/tag/دانلود-سیستم-های-دیجیتال۱-part3‎Cachedجهاز های دیجیتال۱ part3 سیستم های دیجیتال۱ مدارمنطقی۱ جزوه دست نویس اسکن شده.
خرید این محصول. برچسب‌ها: سیستم، های، دانلود سیستم های دیجیتال۱ part3.
سیستم های دیجیتال۱ part3 – فروش فایل
file-1.blogsky.com/1395/07/20/post-4395/
۱۱ ا کتبر ۲۰۱۶ … فروش فایل – فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان.
سیستم های دیجیتال۱ part3 – نيازفایل
niyazfile.ir/سیستم-های-دیجیتال۱-part3/‎Cachedدر: آذر ۰۲, ۱۳۹۵ در: مجموعه فایل هاتگ ها: خرید فایل سیستم های دیجیتال۱ part3, دانلود
رایگان فایل سیستم های دیجیتال۱ part3, دانلود سیستم های دیجیتال۱ part3, …
دانلود سیستم های دیجیتال۱ part3 بایگانی – نيازفایل
niyazfile.ir/tag/دانلود-سیستم-های-دیجیتال۱-part3/‎Cached22 نوامبر ۲۰۱۶ … سیستم های دیجیتال۱ part3 سیستم های دیجیتال۱مدارمنطقی۱جزوه دست نویس اسکن
شده خرید و دانلود محصول — ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ سیستم , های , دیجیتال۱ …
سیستم های دیجیتال۱ part3 – فایل مفید
filemofid.ir/سیستم-های-دیجیتال۱-part3/
۲ آگوست ۲۰۱۶ … سیستم های دیجیتال۱ part3 سیستم های دیجیتال۱ مدارمنطقی۱ جزوه دست نویس اسکن
شده خرید و دانلود محصول. —. ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ …
سیستم های دیجیتال۱ part3
sakhtblog.lineblog.ir/post/16093/+سیستم+های+دیجیتال۱++part3
۲۷ آگوست ۲۰۱۶ … سیستم های دیجیتال۱ part3. سیستم های دیجیتال۱ مدارمنطقی۱ جزوه دست نویس اسکن
شده. برای خرید و دانلود اینجا کلیک کنید …
سیستم های دیجیتال۱ part3
sakhtblog.lineblog.ir/post/16093‎Cachedسیستم های دیجیتال۱ مدارمنطقی۱ جزوه دست نویس اسکن شده. برای خرید و دانلود اینجا
کلیک کنید · خرید و دانلود سیستم های دیجیتال۱ part3. icon تعداد بازدید : ۲ icon …
سیستم های دیجیتال۱ part3 – گوفایل
gofiles.top/2016/07/03/سیستم-های-دیجیتال۱-part3/‎Cachedسیستم های دیجیتال۱ part3. جولای ۳, ۲۰۱۶ دانشگاهی. سیستم های دیجیتال۱ part3.
سیستم های دیجیتال۱ مدارمنطقی۱ جزوه دست نویس اسکن شده خرید و دانلود محصول. —.
دانلود سیستم های دیجیتال۱ part3 رایگان – پرشین فایلز
persianfiles.ir/سیستم-های-دیجیتال۱-part3/‎Cached27 آگوست ۲۰۱۶ … سیستم های دیجیتال۱ part3 جامع گلستان ناد پیام نور صوتی ماشین عامل خانگی ثبت
نام دانشپژوه نشا نفت هایده وب هایپر استار هایما سوغاتی هایدگر …


لینک منبع و پست :سیستم های دیجیتال۱ part3
http://filegah.ir/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%841-part3/
وبلاگ بازدید : 43 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

  بررسی سیستم فایل NTFS 37 صفحه در قالب word     فهرست مطالب ۱- پیشگفتار ۲-  مقدمه ۳-سیستم فایل ۳-۱- FAT32 3-2- NTFS 3-3- FAT32 یا NTFS 3-3-1- سازگاری و رفع اشکال ۳-۳-۲- قابلیت تطابق بهتر NTFS با درایوهای بزرگ ۳-۴- تبدیل به NTFS 4- بررسی عمیق تر از NTFS 4-1- قابلیت بازیابی (Data Recoverability) 4-2- انعطاف پذیری در برابر اشکال در ذخیره اطلاعات (Storage Fault Tolerance) 4-2-1- نگاشت کلاسترهای معیوب (Bad-Cluster Remapping) 4-3- امنیت اطلاعات (Data Security) 4-4- رمزنگاری فایل ها (Encryption) 4-4-1- پیش از هر کاری باید بدانید… ۴-۴-۲- بد نیست از جزئیات هم بدانید ۴-۵- Unicode Names 4-5-1- بد نیست بدانید ۴-۶- فایل های چند جریانی (Multiple File Streams) 4-7- فشرده سازی (Compression) 4-7-1- فشرده سازی NTFS 4-8- فایل های تُنُک (Sparse files) 4-9- دفترچه ثبت تغییرات (Change Journals) 4-10- نمایه سازی (Indexing Service) 4-11- ردگیری توزیع شده ی پیوندها (Distributed Link Tracking) 4-11-1- بررسی دقیق تر ۴-۱۲- Reparse Points …

سیستم فایل NTFS چیست ؟
www.karapardaz.ir/Default.aspx?tabid=107‎Cached
Similarمقالات کامپیوتری – سیستم فایل NTFS چیست ؟ … مجوزهای بررسی شده در فوق در
واقع برای تعیین سطح دسترسی كاربرانی است كه از یك سیستم بطور مشترك
استفاده …
[DOC] بررسي سيستم فايل سیستمهای عامل
daneshjooyaneanzali.persiangig.com/…/NTFS%20,%20LINUX%20,%20FAT%2032%20.doc‎Cached
Similarسیستمهای عامل. بررسي سيستم فايلهای NTFS , LINUX , FAT 32. سيستم فايل
NTFS چيست ؟ حتما تا كنون با عناويني همچون FAT16 و FAT32 آشنا هستيد . اين دو از …
مقاله :: فایل سیستم و انواع آن – جزیره شبکه و زیرساخت
network.itpro.ir/articles/202/فایل-سیستم-و-انواع-آن‎Cached
Similarقبل از آنکه به بررسی انواع سیستم فایل ها بپردازیم استاندارد ISO 9660 را مورد ….
از هدف اصلی در exFAT ارائه ی قابلیت های پیشرفته ای که سیستم فایل NTFS در …
بررسی سیستم فایل NTFS | فروشگاه فایل
file.cellfull.ir/?p=210224‎Cached12 ژانويه ۲۰۱۷ … بررسی سیستم فایل NTFS. 37 صفحه در قالب word. فهرست مطالب. ۱- پیشگفتار.
۲- مقدمه. ۳-سیستم فایل. ۳-۱- FAT32. 3-2- NTFS. 3-3- FAT32 یا …
تحقیق سیستم فایل NTFS
sample-queries.ir/2016/07/29426—تحقیق-سیستم-فایل-ntfs.html‎Cached31 جولای ۲۰۱۶ … دانلود تحقیق با موضوع سیستم فایل NTFS، در قالب word و در ۳۶ صفحه، … NTFS
با درایوهای بزرگ، تبدیل به NTFS، بررسی عمیق تر از NTFS…
فایل سیستم NTFS چیست؟ و مشخصات آن – بایت گیت
bytegate.ir/فایل-سیستم-ntfs-چیست؟-و-مشخصات-آن/‎Cached5 آوريل ۲۰۱۶ … آشنایی با فایل سیستم ان‌تی‌اف‌اس (NTFS) ویندوز و مشخصات و قابلیت‌های … بدون
لیست ما باید از اول تا آخر کتابخانه را بررسی کنیم تا کتاب مورد …
NTFS یا FAT32؛ چگونه فایل سیستم مناسب را برای USB درایو خود …
farnet.ir/1395/05/…/what-file-system-should-i-use-for-my-usb-drive/‎Cachedشما می‌توانید فایل‌های موزیک و ویدیوی خود را به بیشتر وسایل دوروبر خود انتقال دهید.
اما چطور مک، ایکس‌باکس و ویندوز قادر به خواندن این فایل‌ها هستند؟ این مطلب را …
بررسی سیستم فایل NTFS – فایل کده
file-kade.ir/tag/بررسی-سیستم-فایل-ntfs/‎Cachedبرای دانلود بررسی سیستم فایل NTFS روی دکمه زیر کلیک کنید. قیمت: ۲,۰۰۰
تومان بعد از کلیک بر روی دکمه بالا نام و حجم بررسی سیستم فایل NTFS را
میتوانید …
مقاله ای کامل در مورد FAT32 , NTFS ,LINUX – بانک مقالات
articlemihanniaz.blogsky.com/1387/06/26/post-369/‎Cached
Similarچهار مجوز استاندارد در سیستم NTFS برای فایل ها و پوشه ها وجود دارند : … مجوزهای
بررسی شده در فوق در واقع برای تعیین سطح دسترسی کاربرانی است که از یک
سیستم …
سیستم فایل Ntfs چیست؟
epapers.ir/download/tag/سیستم-فایل-ntfs-چیست؟/‎Cachedدانلود پروژه آشنایی با سیستم فایل Ntfs و معرفی ویژگی ها و امکانات به طور کامل …
در این مقاله سعی شده است این سیستم فایل از جوانب مختلف بررسی و حتی الامکان …

بررسی سیستم فایل NTFS در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :بررسی سیستم فایل NTFS
http://berooz.flie.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-ntfs/
وبلاگ بازدید : 35 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)


ورزشی یاب:

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تقریبا تمام رسانه هایی که دیروز مصاحبه تند کارلوس کی روش علیه برانکو ایوانکوویچ را منتشر کردند مجبور شدند کامنت های زیر آن را ببندند چرا که هواداران خشمگین پرسپولیس به کی روش توهین می کردند.

 

هواداران پرسپولیس مدعی هستند درست در آستانه بازی این تیم مقابل تراکتورسازی کی روش تلاش کرده ملی پوشان پرسپولیس را نگران کند و با گفتن این جمله که حاضر به دعوت آنها به تیم ملی برای بازی با قطر و چین نیست، خواسته تمرکز ۸ بازیکن ملی پوش پرسپولیس را به هم بزند و آنها را به جان برانکو بیاندازد.

 

به نوشته رادنیوز، طرفداران پرسپولیس هم یک کمپین علیه کی روش و به نفع برانکو تشکیل داده و امروز قصد دارند در ورزشگاه آزادی از خجالت کارلوس در بیایند. امروز در آزادی و در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، هر نتیجه ای که رقم بخورد، بازنده اش روی سکوها کی روش است.

 

هر چند کی روش دیروز مدعی شد هواداران پرسپولیس باید از برانکو ناراحت باشند نه از من چون این من نبودم که گفتم بازیکنان پرسپولیس غیرحرفه ای و غیراستاندارد هستند و غذا زیاد می خورند و اضافه وزن دارند اما از لحظه ای که مهدوی کیا در صفحه شخصی خود کی روش را سیاه باز خطاب کرد و نوشت دوره این سیاهکاری ها تمام شده است، هواداران پرسپولیس علیه کی روش متحد شده اند!

۱۰۹



لینک منبع

+۰-۰


لینک منبع و پست :پرسپولیسی ها ورزشگاه آزادی را برای یک نفر جهنم می کنند!
http://varzeshiyab.ir/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%db%8c%da%a9-%d9%86/
وبلاگ بازدید : 65 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

وب سایت جی اس ام – مهرداد رجبی: بعد از واکنش گوگل به قانون منع ورود اتباع هفت کشور به امریکا حالا اپل نیز نگرانی خود را اعلام کرده است. تیم کوک در پیغامی به کارمندان اپل اعلام کرده که اپل از این قانون حمایت نمی‌کند.

 قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تبعیت می‌کنیم

قانون جدیدی که برای منع ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به تصویب دولت جدید امریکا رسید اعتراض‌های گسترده‌ای را به‌همراه داشته است. شب گذشته در بسیاری از فرودگاه‌های امریکا معترضین به این قانون تجمع کردند و با پلاکاردها و بنرهای مختلف خواستار لغو آن شدند. شخصیت‌های مهمی مانند سرگی برین، بنیانگذار گوگل، نیز در بین معترضین حضور داشتند. سرگی برین با حضور در فرودگاه سن‌فرانسیسکو به خبرنگاران اعلام کرد من اینجا هستم چون من هم یک مهاجرم.

اپل نیز نگرانی خود را از وضع این قانون رسما اعلام کرد. در پیغامی که تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، منتشر کرده آمده: «در صحبت‌هایی که هفته گذشته در واشینگتن دی‌سی با مقامات رسمی داشتم نگرانی شدید خود را از وضع قانون جدید مهاجرت به آنها اعلام کردم. این قانون تاثیر عمیقی روی اپل و نیز روی جامعه امریکا خواهد داشت. بدون وجود مهاجرین اپل شکل نمی‌گرفت و هیچ‌کدام از نوآوری‌ها و موفقیت‌های امروز به‌دست نمی‌آمد.»

برخی از کارمندان ما نگران قانون جدید مهاجرت هستند. بخش نیروی انسانی و تیم حقوقی و امنیتی اپل در تلاش هستند تا هرکاری از دستشان برمی‌آید برای این دسته از کارمندان انجام دهند.

همانطور که بارها اشاره کرده‌ام، تنوع و گوناگونی کارمندان قدرت ما را افزایش می‌دهد. اگر فقط از یک موضوع در اپل اطمینان داشته باشم، آن همدلی و پشتیبانی همه اعضای تیم از یکدیگر است.

    درهای اپل به‌روی همه باز است. فرقی نمی‌کند که از کجا آمده باشند یا به چه زبانی صحبت می‌کنند، چه کسی را دوست دارند و چه کسی را پرستش می‌کنند. کارمندان ما از مستعدترین افراد حوزه کاری خود هستند و ما آنها از هرگوشه جهان به استخدام خود درمی‌آوریم.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط

تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیمبرترین ها مجله اینترنتی تیمکوکازقانونترامپتبعیتنمیک دیروز تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم بعد از واکنش گوگل به قانون منع ورود اتباع هفت کشور به امریکا حالا اپل نیز نگرانی خود را اعلام کرده است تیم کوک در پیغامی به کارمندان بیشتر تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیمپایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز تیمکوکازقانونترامپتبعیتنمیکنیم دیروز کارگردان «زادبوم» به سوالات کیهان تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم «آلن دلون» ریاست جوایز سزار را رد کرد فدرر روی دوش نادال استرالیا را فتح کرد آشنایی با کشورهای بیشتر نتایج خبر تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم برترین ها ۱۵ ساعت پیش بعد از واکنش گوگل به قانون منع ورود اتباع هفت کشور به امریکا حالا اپل نیز نگرانی خود را اعلام کرده است تیم کوک در پیغامی به کارمندان اپل اعلام کرده که اپل از این قانون حمایت نمی کند نتایج بیشتر ادامه نتایج وب تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم تیمکوکازقانونترامپتبعیتنمیکنیم دیروز بررسی زندگی نو ویدئو گجت ها ۰ تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم توسط مهرداد · به گزارش ای ماسیس بعد از واکنش گوگل به قانون منع ورود اتباع هفت کشور به امریکا حالا بیشتر از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم تیم کوک دانستنی های علمیپورتال تیمکوکقانونترامپتبعیت دیروز تیم کوک در پیغامی به کارمندان اپل اعلام کرده که اپل از این قانون حمایت نمی کند تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم قانون جدیدی که برای منع ورود اتباع هفت کشور بیشتر تجمع گسترده علیه محدودیت مهاجرتی ترامپ پورتال خبری و سبک زندگی تجمعگستردهعلیهمحدودیتمهاجرتیترام دیروز مقالات مرتبط تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم دقیقه قبل تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم دقیقه قبل فلاح کار سختی برابر ساری داشتیم دقیقه بیشتر تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم مجله اینترنتی بروزترین تیمکوکازقانونترامپتبعیتنمیکنیم امروز اسلامی در بانک شهر خانه اخبار روز اخبار علم و فناوری تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ اخبار علم و فناوری بیشتر تیم کوک قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تیمکوکقانوناجراییترامپدرموردمهاجر دیروز ورود ثبت نام اخبار تیم کوک قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تبعیت می‌کنیم اخبار و مطالب جی اس ام خانه اخبار بررسی تخصصی برنامه و بازی جستجوی بیشتر بلایایی که ترامپ بر سر علم و تکنولوژی آوردپایگاه خبری تحلیلی بلایاییکهترامپبرسرعلموتکنولوژیآ دیروز گران‌تر خواهند بود برانکو و شایعه حضور کورانی در پرسپولیس ساخت شبیه‌ساز واقعیت مجازی برای موش‌ها تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم چینی‌ها به آیفون پشت کردند راه بیشتر چگونه در روز و شب از پوست خود مراقبت کنیم دیروز تغییرات مختلف در بدن مادر چگونه است؟ تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم دختر پوست ماری عکس گران‌فروشی اینترنتی کالاها را چطور پیگیری کنیم؟ باید همکاری با مخالفان بیشتر مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی دیروز رعد و برق ساخت شبیه‌ساز واقعیت مجازی برای موش‌ها تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم چینی‌ها به آیفون پشت کردند در مراسم وداع با قهرمانان شهر همه خواهیم آمد سقوط بیشتر تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم تیمکوکازقانونترامپتبعیتنمیکنیم دیروز بررسی زندگی نو ویدئو گجت ها ۰ تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم توسط مهرداد · به گزارش ای ماسیس بعد از واکنش گوگل به قانون منع ورود اتباع هفت کشور به امریکا حالا بیشتر از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم تیم کوک دانستنی های علمیپورتال تیمکوکقانونترامپتبعیت دیروز تیم کوک در پیغامی به کارمندان اپل اعلام کرده که اپل از این قانون حمایت نمی کند تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم قانون جدیدی که برای منع ورود اتباع هفت کشور بیشتر تجمع گسترده علیه محدودیت مهاجرتی ترامپ پورتال خبری و سبک زندگی تجمعگستردهعلیهمحدودیتمهاجرتیترام دیروز مقالات مرتبط تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم دقیقه قبل تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم دقیقه قبل فلاح کار سختی برابر ساری داشتیم دقیقه بیشتر تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم مجله اینترنتی بروزترین تیمکوکازقانونترامپتبعیتنمیکنیم امروز اسلامی در بانک شهر خانه اخبار روز اخبار علم و فناوری تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ اخبار علم و فناوری بیشتر تیم کوک قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تیمکوکقانوناجراییترامپدرموردمهاجر دیروز ورود ثبت نام اخبار تیم کوک قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تبعیت می‌کنیم اخبار و مطالب جی اس ام خانه اخبار بررسی تخصصی برنامه و بازی جستجوی بیشتر بلایایی که ترامپ بر سر علم و تکنولوژی آوردپایگاه خبری تحلیلی بلایاییکهترامپبرسرعلموتکنولوژیآ دیروز گران‌تر خواهند بود برانکو و شایعه حضور کورانی در پرسپولیس ساخت شبیه‌ساز واقعیت مجازی برای موش‌ها تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم چینی‌ها به آیفون پشت کردند راه بیشتر چگونه در روز و شب از پوست خود مراقبت کنیم دیروز تغییرات مختلف در بدن مادر چگونه است؟ تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم دختر پوست ماری عکس گران‌فروشی اینترنتی کالاها را چطور پیگیری کنیم؟ باید همکاری با مخالفان بیشتر مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی دیروز رعد و برق ساخت شبیه‌ساز واقعیت مجازی برای موش‌ها تیم کوک از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم چینی‌ها به آیفون پشت کردند در مراسم وداع با قهرمانان شهر همه خواهیم آمد سقوط بیشتر تیم کوک قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن دیروز تیم کوک قانون اجرایی ترامپ در مورد مهاجرین چیزی نیست که ما از آن تبعیت می‌کنیم به منظور گردآوری جدیدترین اخبار و مرجعی کامل از اطلاعات مربوط به محصولات اپل، این مطلب بیشتر واکنش روسای شرکت های بزرگ آمریکایی نسبت به فرمان جدید دونالد ترامپ دیروز نقل از ، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در پیغامی با ابراز نگرانی در مورد این تصمیم اعلام کرد که اپل از قانون جدید مهاجرت حمایت نمی کند و از آن تبعیت نخواهد کرد بیشتر

مطلب تیم کوک: از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :تیم کوک: از قانون ترامپ تبعیت نمی کنیم
http://mofidestan.ir/%d8%aa%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%88%da%a9-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%aa%d8%a8%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/
وبلاگ بازدید : 27 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به
گزارش شفاف، منیزیم برای بسیاری از عملکردهای بدن
همچون تنظیم کارکرد اعصاب و ماهیچه‌ها، کنترل سطح قند خون، فشارخون، تولید
پروتئین، استخوان و DNA ضروری است.

در صورتی که فردی دچار کمبود
منیزیم باشد بهترین روش برای دریافت آن مصرف خوراکی‌های طبیعی حاوی این
ماده معدنی است. منیزیم جذب شده به طور طبیعی مضر نیست و مازاد آن از طریق
ادرار دفع می‌شود.

مصرف مکمل‌ها هم برای تامین کمبود این ماده معدنی
توصیه می‌شود. یکی از این مکمل‌ها منیزیم گلیسینات است. بر خلاف دیگر
انواع منیزیم این نوع منیزیم با عوارض جانبی نامطلوب از قبیل ناراحتی
دستگاه گوارش همراه نیست.

همچنین افراد مبتلا به مشکلات کلیوی باید
پیش از مصرف منیزیم گلیسینات با پزشک مشورت کنند زیرا آنان با صرف بیش از
حد منیزیم برای دفع منیزیم مازاد دچار مشکل می‌شوند.

کمبود منیزیم
تنها با انجام تست خون و تشخیص پزشک مشخص می‌شود. زیرا مقدار زیادی از
مکمل‌های منیزیم می‌تواند موجب بروز عوارض جانبی همچون اسهال، حالت تهوع و
درد شکمی شود. علاوه بر این مصرف بیش از حد از این ماده معدنی به ضربان
نامرتب قلب و حمله قلبی منجر می‌شود که بسیار خطرناک است.

همچنین
منیزیم گلیسینات و دیگر مکمل‌ها ممکن است تاثیرگذاری داروهای دیگر را مختل
سازد. این داروها شامل بیسفوسفونات (داروی درمان پوکی استخوان)، آنتی
بیوتیک‌ها و دیورتیک‌ها (داروهای ادرارآور) می‌شود.

به گزارش مدیکال
نیوز تودی، مبتلایان به فشارخون بالا یا بیماری‌های قلبی، دیابت نوع دو،
پوکی استخوان، سردردهای میگرنی، افسردگی بیش از افراد دیگر از مصرف
مکمل‌های منیزیم سود می‌برند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

منیزیم و نقش آن در بدن نقش منیزیم در بیماری های رایج منیزیم و فشار خون منیزیم درتنظیم فشار خون نقش مهمی را سلامت با منیزیم زیباشو دات کاممنیزیم از ریزمغذی‌هایی است که به جذب کلسیم کمک کرده و یکی از ضروری‌ترین املاح می مواد غذایی فوق العاده مفید برای بدن را می شناسید؟پرتقال تصفیه کننده خون، برطرف کننده خونریزی های شدید و تشنجات است مفید برای مرض قند سلامت جسم و روان با منیزیم منیزیم آنزیم‌ها را فعال می‌کند، به بدن انرژی می‌دهد و به کار کردن بهتر بدن کمک می‌کندآیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟ادویه های مفید برای مقابله با بیماری ها در زمستان چیست؟ آب آناناس این نوشیدنی انرژی غذاهای مفید برای تسکین سردردتسکین سردرد غذاهای مفید برای تسکین سردرد علت بروز سردرد علل سردرد درمان های غذایی سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس …تصاویر عطر فروشی مطالب مفید عطر فروشی، سوغات بیجار ، عطر سوغاتی بیجار ، سوغات کردستان ماده غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالافشارخون بالا روزبه‌روز شایع‌تر می‌شود و این روزها دغدغه بسیاری افراد است دارو می کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است؟ تفلون، چدن، …کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است ، سالم‌ترین ظروف برای طبخ غذا ، پخت و پز در ظروف برنجی آیا خوردن شیر برای بدن ضرر دارد؟ ایران جدیدسلام شیر یکی از اساسی ترین وعده های غذایی پیشینیان بوده است و هم اکنون هم مهمترین وعده منیزیم و نقش آن در بدن نقش منیزیم در بیماری های رایج منیزیم و فشار خون منیزیم درتنظیم فشار خون نقش مهمی را ایفا می سلامت با منیزیم زیباشو دات کام منیزیم از ریزمغذی‌هایی است که به جذب کلسیم کمک کرده و یکی از ضروری‌ترین املاح می‌باشد که سلامت جسم و روان با منیزیم منیزیم آنزیم‌ها را فعال می‌کند، به بدن انرژی می‌دهد و به کار کردن بهتر بدن کمک می‌کند مواد غذایی فوق العاده مفید برای بدن را می شناسید؟ پرتقال تصفیه کننده خون، برطرف کننده خونریزی های شدید و تشنجات است مفید برای مرض قند، ضد سنگ آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟ ادویه های مفید برای مقابله با بیماری ها در زمستان چیست؟ آب آناناس این نوشیدنی انرژی زا چه سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس عطر فروشی تصاویر عطر فروشی مطالب مفید عطر فروشی، سوغات بیجار ، عطر سوغاتی بیجار ، سوغات کردستان غذاهای مفید برای تسکین سردرد تسکین سردرد غذاهای مفید برای تسکین سردرد علت بروز سردرد علل سردرد درمان های غذایی سردرد ماده غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا انجمن گفتگوی دنیای ام اس علوم پزشکی معرفی داروها فشار خون ماده غذایی مفید و مضر برای فشار کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است؟ تفلون، چدن، روی ، مس کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است ، سالم‌ترین ظروف برای طبخ غذا ، پخت و پز در ظروف برنجی آیا خوردن شیر برای بدن ضرر دارد؟ ایران جدید با سلام به نظر بنده مصرف روزانه دو لیوان شیر کم چرب نه تنها مشکل ساز نیست بلکه بسیار مفید و

مطلب چرا منیزیم برای سلامت بدن مفید است؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :چرا منیزیم برای سلامت بدن مفید است؟
http://mofidestan.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%86%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%af%d9%86-%d9%85%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
وبلاگ بازدید : 31 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

آتش نشان خودکار در گوشي هاي موبايل


خبرگزاري آريا – زماني که دماي باتري به ۱۶۰ درجه سلسيوس مي‌رسد آتش‌نشان هوشمند به طور خودکار وارد عمل مي‌شود تا براي جلوگيري از حريق احتمالي اقدام لازم را انجام دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا، باتري‌هاي ليتيوم-يوني کار را براي ما آسان کرده‌اند و اين روزها در همه گوشي‌هاي هوشمند، رايانه‌هاي لوحي و حتي خودروهاي الکترونيکي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ولي اين باتري‌ها خطرات فراواني را هم به همراه دارند و با آتش‌سوزي احتمالي مي‌توانند جان مردم را به خطر بياندازند.
بزرگترين اتفاقي که در اين زمينه باعث شد مردم دچار مشکل شوند آتش گرفتن باتري در گوشي پيشرفته Galaxy Note 7 سامسونگ بود که شرکت کره‌اي برخلاف تلاش‌هاي فراواني که انجام داد نتوانست مشکل باتري ليتيوم-يوني را در آن حل کند و سرانجام همه گوشي‌هاي فروخته شده را از بازار جهاني جمع‌آوري کرد.
براي حل اين مشکل دانشمندان دانشگاه استانفورد آمريکا روش جديد ارايه کرده‌اند تا هنگام آتش گرفتن باتري ليتيوم-يوني مشکلي پيش نيايد. اين محققان سيستم ويژه مقاوم در برابر حريق موسوم به تريفنيل فسفات (TPP) را داخل يک لايه از ميکروفيبرهاي پليمري قرار دادند و اين کار با يک تکنيک ويژه به نام الکتروريسي انجام شد.
«کاي ليو» مدير اين پروژه اعلام کرد که فناوري مذکور مانند يک آتش‌نشان هوشمند متصل شده به باتري عمل مي‌کند و به عبارت ديگر هر زمان که قرار باشد دماي باتري بيش از اندازه بالا رود و احتمال آتش‌سوزي براي آن وجود داشته باشد،‌ اين آتش‌نشان هوشمند دست به‌کار مي‌شود و براي اطفاء حريق همه توان خود را به کار مي‌گيرد.
آتش‌نشان هوشمند داخلي نسل جديد باتري‌ها به گونه‌اي ساخته شده است که در شرايط عادي اقدام خاصي انجام نمي‌دهد و زماني که دماي باتري از ۱۶۰ درجه سلسيوس مي‌رسد به صورت خودکار وارد عمل مي‌شود تا براي جلوگيري از حريق احتمالي هرگونه اقدام لازم را انجام دهد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقهسلاممدل گوشي من نوكيا مي باشدمن تنظيمات را انجام داده ام كه اتفاقا برايم پيام نرم افزار جاوا دانلود نرم افزار موبايل تغيير چهره خنده دار با فرمت جاوا را برایتان فراهم کردیم دانلود رايگان نرم افزار نرم افزار نرم افزارای است که کامپیوتر شما را گوشی سامسونگ گالکسی اس مشخصات کامل …امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن نور و امواج الکترومغناطیس فيزيکاین امواج از قوانین یکسان تبعیت می کنند و تفاوتشان در طول موج و انرژی به آنها اجازه می چگونه از تلفن همراه يا موبايل به وصل شويم …چگونهازتلفنهمراهياچگونه از تلفن همراه يا موبايل به وصل شويم آموزش تصويري آموزش اتصال به شبکه های نحوه تغيير برنامه پيش فرض در اندرويدآموزشدستگاه اندرويدي در اختيار داريد و قصد داريد از يك برنامه به برنامه ديگري سوئيچ كنيد دانلود نرم افزار کامپیوترنرم افزار ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می امواج ،آنتن،رادار ، ماهوارهتحقيق سیستمهای کمک تصمیم گیری در پزشکی پايان نامه پروژه الگوريتم هاي خوشه نرم افزار نفوذ تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقه سلاممدل گوشي من نوكيا مي باشدمن تنظيمات را انجام داده ام كه اتفاقا برايم پيام هم امد دانلود رايگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک گوشی سامسونگ گالکسی اس مشخصات کامل گوشی سامسونگ گالکسی اس گوشی سامسونگ گالکسی اس سامسونگ گالکسی اس چگونه از تلفن همراه يا موبايل به وصل شويم آموزش تصويري چگونهازتلفن چگونه از تلفن همراه يا موبايل به وصل شويم آموزش تصويري آموزش اتصال به شبکه های نحوه تغيير برنامه پيش فرض در اندرويد آموزش دستگاه اندرويدي در اختيار داريد و قصد داريد از يك برنامه به برنامه ديگري سوئيچ كنيد، ممكن دانلود نرم افزار کامپیوتر فایل های دقیقاً همان گونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه نور و امواج الکترومغناطیس فيزيک این امواج از قوانین یکسان تبعیت می کنند و تفاوتشان در طول موج و انرژی به آنها اجازه می دهد امواج ،آنتن،رادار ، ماهواره مقاله تحقيق سیستمهای کمک تصمیم گیری در پزشکی پايان نامه پروژه الگوريتم هاي خوشه بندي بدو علم علوم فضايي و هوانوردي بدو علم علوم فضايي و هوانوردي بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه های دهه فناوری اطلاعات و ارتباطات اطلاعات پایه بررسی سرنوشت مولکولی مواد غذایی بعد از خورده شدن در بدن انسان و نیازهای کمی و

مطلب آتش نشان خودکار در گوشي هاي موبايل در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :آتش نشان خودکار در گوشي هاي موبايل
http://mofidestan.ir/%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%d9%8a-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d9%84/
وبلاگ بازدید : 21 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

قرباني شکست هايتان نباشيد


خبرگزاري آريا –
هنگامي که در کاري با شکست مواجه مي شويد، دو انتخاب داريد: بر واقعيت ها يا بر احساسات منفي خود متمرکز شويد. اگر به احساسات منفي خود – که ناشي از شکست هستند – متمرکز شويد قرباني انواع فکر و خيال هاي واهي خواهيد شد.

قرباني تفکرات منفي بودن
اگر دچار شکست شده باشيد همه فکرتان درگير شکست و خراب شدن آينده و پيش نرفتن کارهايتان خواهد شد. همه تمرکز و احساسات شما درگير اين تفکرات منفي مي شوند و تقريبا همه زندگي خود را براي فکرهاي بيهوده مي گذاريد و از پيشرفت هاي آينده وا مي مانيد. اين نوع قرباني شدن از دو نظر اشکال دارد:

۱٫ديگر هرگز براي تلاش قدم تازه اي بر نمي داريد. شکست و افکار منفي و نااميدي چيزهايي نيستند که انسان ها براي آن برنامه ريزي کرده باشند. هيچ انساني از ابتدا با هدف شکست خوردن پيش نمي رود. اما بيشتر مردم هنگام رودررويي با موانع و شکست ها، ديگر دست از تلاش برمي دارند و فرصت هاي آينده را از خود دريغ مي کنند.

۲٫تفکرات منفي هميشه همه ذهن را درگير نتيجه تلاش ها مي کنند و ديگر يادتان نمي آيد چقدر براي اين کار، تلاش هاي مثبت انجام داده ايد. در صورتي که بزرگ ترين و مهم ترين بخش هر پروژه، تلاش هايي است که براي رسيدن به نتيجه انجام مي شوند؛ حالا ممکن است نتيجه منفي يا مثبت باشد.
هر زمان که دچار شکست شديد هرگز قبول نکنيد که بازنده هستيد. قرباني اين فکر پوچ شدن هيچ کمکي به شما نمي کند و فقط باعث مي شود درجا بزنيد و هرگز پيشرفت نکنيد. هر شکست را تجربه اي مفيد براي پيروزي هاي آينده خود فرض کنيد.

روشي هوشمندانه براي مديريت شکست
راهکارهاي مناسب و عقلاني براي مديريت شکست در زندگي، جملاتي هستند که ما در جاي خالي زير مي گذاريم.

دفعه بعد من براي جلوگيري از شکست مي توانم …….
اين جمله با دو واژه «دفعه بعد» آغاز مي شود و معناي آن اين است که شما دوباره به خود فرصت داده ايد. چرا نبايد اين کار را بکنيد؟ مگر همه هدف شما پيروزي و موفقيت در انجام کار موردنظر نيست؟ همچون بازي دارت در زندگي عمل کنيد. وقتي نخستين دارت به مرکز سيبل برخورد نکرد، تشويق مي شويد تا دارت بعدي و بعدي و بعدي را پرتاب کنيد تا بالاخره به نقطه موردنظر اصابت کند.

از ديگر مواردي که هنگام شکست بايد به آن توجه کنيد، «دليل» شکست است. توجه به جاي خالي ميان تيتر بالا شما را در يافتن اين دليل ياري مي رساند. با اين کار، به جاي اخم و ناراحتي مي توانيد براي برطرف کردن اشکالات و ايرادهاي کار خود به دنبال راهکار سازنده باشيد و دفعه بعد با منطق و هوشمندي بيشتري وارد عمل شويد.

اما احساسات يک شکست خورده چه مي شود؟ مسلما آسان نيست تا بتوانيد احساسات بد خود را يک روزه به دست فراموشي بسپاريد. نيازي هم به اين کار نيست. پس از هر شکست کاملا نرمال است که حس ناراحتي داشته باشيد اما نااميد نباشيد و به آينده فکر کنيد.

بهترين راه براي کنار آمدن با اين نوع احساسات هدايت اين تفکرات به اين سمت است که چيزي براي از دست دادن نداريد. اگر يک بار شکست خورده باشيد، مرتبه دوم با ترس کمتر وارد مسير مي شويد.
شکست کاري, درگير شکست,جلوگيري از شکست
مثال: شکست يک شرکت کوچک
آقاي ايکس يک شرکت تجاري کوچکي در زمينه موسيقي براي خود راه اندازي کرد. اين موسسه يکصد ميليون تومان براي او هزينه داشت و در طول ۱۴ ماه پس از گشايش کار، شرکت حدود ۴۶۰ ميليون تومان ضرر کرد و آقاي ايکس ورشکست شد. در اينجا راهکارهايي براي آقاي ايکس نوشته ايم تا در تلاش بعدي خود موفق تر ظاهر شود و از اشتباهات دفعه گذشته درس بگيرد.

۱٫پيش از عرضه هر نوع محصولي ميزان تقاضاي بازار را برآورد کنم.
آقاي ايکس بسيار دير متوجه شد که محصولات شرکت او مشتري چنداني ندارد. مسلما اگر از همان ابتدا مي دانست تقاضاي بازار چه قدر است، محصولات خود را نيز به همان اندازه عرضه مي کرد.

۲٫تخمين و برآورد هزينه هاي احتمالي کار
آقاي ايکس بدون اينکه هزينه هاي خود در راه اندازي شرکتش را از ابتدا تخمين بزند کارش را آغاز و در مسير موفقيت هاي احتمالي خود مدام از جيب خرج کرد. اما اين بي برنامه بودن و نداشتن چشم انداز مالي، باعث زمين خوردن او شد.

۳٫ بيرون سپاري کارهايي که از عهده من خارج است.
اگر آقاي ايکس مي دانست که برخي از کارها از عهده او و شرکت او خارج است و آنها را به يک منبع خارجي مي سپارد که در اين زمينه موفق و با تجربه هستند، احتمال داشت که موفق شود. زيرا فرصت بيشتري براي تمرکز روي نقاط قوت خود داشت و مي توانست به موازات کارهاي بيرون سپرده شده، کارهاي خود را بهتر پيش ببرد.

يکي از هوشمندانه ترين روش ها براي بهره گرفتن از شکست در کار يا زندگي اين است که نقطه ضعف و اشتباهات خود را پيدا و آنها را برطرف کنيد. با مرور کار قبلي مي توانيد متوجه شويد کجا اشتباه کرده ايد و کجا بايد با چشم بازتر و بررسي بيشتر وارد عمل شويد.

اين طرز فکر فقط براي مسايل کاري نيست و در زندگي فردي انسان ها نيز مصداق دارد. به قول ضرب المثل خودمان که مي گويد: «انسان عاقل از يک سوراخ دوبار گزيده نمي شود»، انسان عاقل کسي است که اگر يک بار اشتباه کرد، از آن درس بگيرد و بار ديگر دوباره آن را تکرار نکند.

به عنوان جمع بندي مطلب بايد گفت، پس از هر شکست از خود بپرسيد چرا اين اتفاق روي داده است و سپس احساسات منفي را از خود دور و چشم انداز براي خود تعيين کنيد.
منبع:سايت روان آگاهي





لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

با افراد حسود چگونه برخورد کنيم؟با افراد حسود چگونه برخورد کنيم؟ موفقيت، موفقيت مي آورد و متاسفانه حسادتروشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط … همکاران حسود،کنترل خود،محیط کار،محل کار،عصبانی،حسادت همکاران،افکار منفی،دلشوره دفتر ميهمان دفتر ميهمان نگارنده پوزش من را به خاطر تاخيرهايي که هر از گاهي در بروزرساني تارنما تعبیر خواب ديدن آب در خواب خوب زیباکدهتعبیرخوابتعبیر خواب اگر خواب ببینید آرایش کرده‌اید بدین معنی است که سعی می‌کنید ابعاد پنهان دانشگاه فسافسا به پارسی میانه پسا نام شهری در ۱۴۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع در استان فارس است نظرات مقاله پيامدهاي خود ارضايي و با توجه به زياد بودن نظرات مقاله پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن، تمام نظرات اين فلسفه کودک صفحه کارگروهی ارسال مطالب آموزش …صفحه کارگروهی ارسال مطالب آموزش گیرندگان آموزش مکاتبه ای با عنوان آشنایی با فلسفه با افراد حسود چگونه برخورد کنيم؟ با افراد حسود چگونه برخورد کنيم؟ موفقيت، موفقيت مي آورد و متاسفانه حسادت روشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط کار،غلبع بر همکاران حسود،کنترل خود،محیط کار،محل کار،عصبانی،حسادت همکاران،افکار منفی،دلشوره ، اضطراب دفتر ميهمان دفتر ميهمان نگارنده پوزش من را به خاطر تاخيرهايي که هر از گاهي در بروزرساني تارنما پيش مي تعبیر خواب ديدن آب در خواب خوب زیباکده تعبیرخواب تعبیر خواب اگر خواب ببینید آرایش کرده‌اید بدین معنی است که سعی می‌کنید ابعاد پنهان شخصیت دانشگاه فسا فسا به پارسی میانه پسا نام شهری در ۱۴۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع در استان فارس است نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و با توجه به زياد بودن نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»، تمام نظرات اين مقاله فلسفه کودک صفحه کارگروهی ارسال مطالب آموزش گیرندگان آموزش صفحه کارگروهی ارسال مطالب آموزش گیرندگان آموزش مکاتبه ای با عنوان آشنایی با فلسفه کودک

مطلب قرباني شکست هايتان نباشيد در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :قرباني شکست هايتان نباشيد
http://mofidestan.ir/%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%8a-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%d9%8a%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a8%d8%a7%d8%b4%d9%8a%d8%af/
وبلاگ بازدید : 41 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

 

استفاده از لوله خنک کننده در گلکسی اس ۸

تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲

 

گلکسی اس ۷ اولین اسمارت فون سامسونگ بود که از سیستم لوله های خنک کننده برای کاهش دمای دستگاه استفاده کرد و باعث تعجب و تحسین بسیاری از طرفداران آن شد.

به گزارش ستاره ها؛ اکنون بنابر شایعات جدید، سامسونگ برای ساخت لوله خنک کننده گلکسی اس ۸ نیز قصد دارد از مدلی مشابه گلکسی اس ۷ استفاده کند.

 

 سامسونگ، لوله خنک کننده گلکسی اس 8 را مشابه اس 7 خواهد ساخت

در زمان معرفی گلکسی اس ۷، لوله های خنک کننده ای که در این گوشی قرار داشتند، نازک‌ترین لوله ها در بازار بودند و تنها ۰٫۴ میلی متر ضخامت داشتند. گفته می‌شود که سامسونگ قصد داشته تا تعداد لوله خنک کننده گلکسی اس ۸ را به ۲ لوله افزایش دهد اما در نهایت تصمیم گرفته تا فعلا همان روش تست شده‌ی قبلی را ادامه دهد. این لوله ها وظیفه‌ی انتقال گرما از چیپست به بدنه‌ی گرافیتی پشت را دارند تا گرما از دستگاه خارج شود.
 

 سامسونگ، لوله خنک کننده گلکسی اس 8 را مشابه اس 7 خواهد ساخت

با آنکه لوله های خنک کننده ی سامسونگ از مایع برای خنک کنندگی استفاده نمی‌کنند، اما سیستم های خنک کننده ی اینچنینی معمولا در کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ و یا قدرتمند استفاده می‌شوند و تنها در این اواخر به دنیای اسمارت فون ها راه یافته‌اند. همچنین گزارشات حاکی از آن است که ال جی نیز قصد دارد تا تکنولوژی مشابهی را برای سیستم خنک کننده‌ی G6 طراحی کند.

مرجع : وب سایت گجت نیوز

 

 

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپهر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این هشت روش برای کاهش دمای نوت بوک…سخت‌افزار و دیجیتالنوت بوک ها به دلیل ساختار مجتمع و محدودیت فضا، از سیستم خنک کننده ضعیف تری نسبت به فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خرید از سایت آنلاین …فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خرید از سایت آنلاین بانه مارکتراکتورهای هسته ای قسمت اول سیکل سوخت هسته ای مراحلی دارد و در این مقاله سعی شده هریک از این مراحل به طور ساده و در شبکهدر سایت شبکه هر روز تازه ‌ترین اخبار دنیای فناوری، گجت، شبکه، مخابرات، دوربین آشنایی با علم بیونیک حدود سال بعد از طرح داوینچی ، ماشین پرنده توسط کلمنت آدر با الهام از خفاش ساخته شد و بررسی تخصصی مدرن در معنای …تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفين است استفاده از کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر …نوکیا نیامده شمشیر خود را روی اپل کشید اپل هم از رفقای جدید نوکیا شکایت کرد گلکسی نظرات کاربران در مورد گوشی …ادامه صحبت هام که در نظر قبل ناتمام موند صحبت هام خیلی زیاد شد و از دوستان به خاطر پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این ابزار هشت روش برای کاهش دمای نوت بوک اخبار نوت بوک ها به دلیل ساختار مجتمع و محدودیت فضا، از سیستم خنک کننده ضعیف تری نسبت به کامپیوتر فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خرید از سایت آنلاین بانه مارکت خرید کالا های مطمئن و با کیفیت کولر گازی جنرال از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت لطفا برای راکتورهای هسته ای قسمت اول سیکل سوخت هسته ای مراحلی دارد و در این مقاله سعی شده هریک از این مراحل به طور ساده و در عین آشنایی با علم بیونیک حدود سال بعد از طرح داوینچی ، ماشین پرنده توسط کلمنت آدر با الهام از خفاش ساخته شد و در سال بررسی تخصصی مدرن در معنای کلاسیک تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفين است استفاده از محتویات این شبکه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد موفق شدند دستگاهی طراحی کنند که با استفاده از کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر ترفندهای اینرنتی نوکیا نیامده شمشیر خود را روی اپل کشید اپل هم از رفقای جدید نوکیا شکایت کرد گلکسی با ۸ نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی

مطلب استفاده از لوله خنک کننده در گلکسی اس ۸ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :استفاده از لوله خنک کننده در گلکسی اس ۸
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%ae%d9%86%da%a9-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-8/
وبلاگ بازدید : 47 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7  sanno s7 andr…5.1 mt6572 فایل اورجینال تست شده بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد …

فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
www.iranfiledl.blogsky.com/1395/09/09/post-17486/‎Cached29 نوامبر ۲۰۱۶ … Cachedفایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7. sanno s7 andr…5.1 mt6572. فایل
اورجینال تست شده. بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد.
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
www.emrooz.top/shop/text/201611071043359530‎Cachedفایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا تست شده فایل
فلش گوشی طرح سامسونگ s7 sanno s7 andr…5.1 mt6572 فایل اورجینال تست شده …
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
seifipars.test.com/prod-628939-فایل+فلش+گوشی+طرح+سامسونگ+s7+SANNO_S7_5.1_MT6572+کاملا+تست+شده.html‎Cachedفایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7. sanno s7 andr…5.1 mt6572. فایل اورجینال
تست شده. بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد. اشتراک بگذارید:.
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
downloadproje.ir/…/فایل-فلش-گوشی-طرح-سامسونگ-s7-sanno-s7-5-1-mt6572-کاملا-تس/‎Cached14 ا کتبر ۲۰۱۶ … فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 sanno s7 andr…۵٫۱ mt6572 فایل اورجینال
تست شده بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد …
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
doclink.ir/فایل-فلش-گوشی-طرح-سامسونگ-s7-sanno-s7-5-1-mt6572-کاملا-تس/‎Cachedفایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 sanno s7 andr…۵٫۱ mt6572 فایل اورجینال
تست شده بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد … دریافت فایل …
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
prozheh3.ir/فایل-فلش-گوشی-طرح-سامسونگ-s7-sanno-s7-5-1-mt6572-کاملا-تس/‎Cachedفایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 sanno s7 andr…۵٫۱ mt6572 فایل اورجینال
تست شده بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد … دریافت فایل. اشتراک.
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
pazhohesh3.ir/فایل-فلش-گوشی-طرح-سامسونگ-s7-sanno-s7-5-1-mt6572-کاملا-تس-۲/‎Cachedفایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7  sanno s7 andr…۵٫۱ mt6572 فایل
اورجینال تست شده بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد … دریافت فایل.
فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا …
khandehsara.ir/…/فایل-فلش-گوشی-طرح-سامسونگ-s7-sanno-s7-5-1-mt6572-کاملا-تست-شده‎Cached25 سپتامبر ۲۰۱۶ … بعد از پرداخت لینک در اختیار شما قرار میگیرد دانلود با لینک مستقیم فایل فلش
گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا تست شده.
بایگانی‌ها s7 mt6572 android 5 – دانلود فایل و مقاله رایگان
ghalamfestival.ir/freeproject/tag/s7-mt6572-android-5/‎Cached11 نوامبر ۲۰۱۶ … فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا تست شده. فایل
فلش گوشی طرح سامسونگ s7 sanno s7 andr…۵٫۱ mt6572 فایل …
دانلود مستقیم-فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1 …
ehsan99.ir/دانلود-مستقیم-فایل-فلش-گوشی-طرح-سامسون/‎Cached26 سپتامبر ۲۰۱۶ … لینک دانلود مستقیم فایل-فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-
MT6572 کاملا تست شده-که بر اساس دسته بندی سایت کتاب ساز در …


لینک منبع و پست :فایل فلش گوشی طرح سامسونگ s7 SANNO-S7-5.1-MT6572 کاملا تست شده
http://berooz.flie.ir/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%81%d9%84%d8%b4-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-s7-sanno-s7-5-1-mt6572-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7-%d8%aa%d8%b3/
وبلاگ بازدید : 41 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۳ كوكايين، آلكالوئيد اصلي برگ كوكا است كه از برگهاي بوته اي به نام ( Ergthroxglom Coca ) بدست مي آيد، كه مركز اصلي رويش آن آمريكاي جنوبي است. كوكايين به عنوان ماده موثر در سالهاي ۶۰- ۱۸۵۹ م. از برگ كوكا (تصوير ۱) مجزا و استحصال شد. كراك را نيز از كوكايين تهيه و در اواخر تابستان و اوايل پاييز سال ۱۹۸۵ م. به بازار شهر نيويورك عرضه كردند. كراك خطرناكترين ماده اعتياد آوري است كه تا كنون به بازار آمده و به حدي وابستگي آور است كه يك بار مصرف آن، فرد را معتاد مي كند. از نظر طبقه بندي فارماكولوژي، محرك سيستم اعصاب مركزي است.كوكايين پودر سفيد نرم شفاف كريستالي با طعمي تلخ است كه اغلب با پودر تالك، يا ملين ها يا شكر مخلوط مي شود و معمولا به صورت استنشاق، تزريقي، خوراكي يا دود كردن و گاهي هم به طريق پاشيدن روي دستگاه تناسلي مصرف مي كنند .دود معمولي آن براي انفيه و استنشاق ۳۰ تا ۱۰۰ ميلي گرم است و ۱۰ تا ۲۵ ميلي گرم آن براي تزريق استفاده مي گردد. كوكايين بي حس كننده موضعي است و به ندرت براي …

كراك (Crack) چیست ؟ علائم ، عوارض و…..( مرجع کامل اطلاعات ) : سایت …
www.pezeshk.us/?p=9322‎Cached
Similar15 ا کتبر ۲۰۰۷ … در حاليكه كراك واقعى نوعى از كوكائين است و قيمتى چندين برابر اين رقم را …..
خطرناکتر است و نتیجه تحقیقات در اروپا در مورد ایران صدق نمی کند .
کامل ترین اطلاعات در مورد کوکائين و کراک – نیک صالحی
www.niksalehi.com/family/archives/004444.php‎Cached
Similarمنبع : سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر کوکائين و کراک چيستند؟ … در آزمايشاتي كه
براي تحقيق پيرامون اثر كوكايين بر روي موش و ميمون انجام شده، پس از قطع مصرف آن،

کراک کوکائین – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/کراک_کوکائین‎Cached
Similarکراک کوکائین نوعی ماده مخدر با منشاء کوکائین می‌باشد و باور بر این است که از
اوائل دهه ۸۰ میلادی ابداع شده‌است. کراک به صورت تکه‌های بلور است که به صورت …
کوکائین – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/کوکائین‎Cached
Similarمعتادان به کوکایین آن را از راه بینی یا از راه تزریق استفاده می‌کنند. این اعتیاد
موجب اختلالات جسمی و روحی شدید می‌شود. کراک کریستالهای ارزانقیمت و خالص نشده …
تحقیق در مورد کوکائين و کراک | طراحی محیطی
envidesign.ir/تحقیق-در-مورد-کوکائين-و-کراک/‎Cached4 نوامبر ۲۰۱۶ … … و حفاظت از آن در سال تحصیلی ۸۶-۸۵. GMT+2 05:29. صفحه نخست فنی و مهندسی
تحقیق در مورد کوکائین و کراک. تحقیق در مورد کوکائين و کراک …
کوکائین و کراک چیستند؟ – بیتوته
www.beytoote.com/health/addiction/what-crack1-cocaine.html‎Cached
Similarكراك چيست کوکائین و کراک نحوه مصرف كراك,اثرات مصرف كوكائين,عوارض مصرف
كوكائين,عوارض مصرف … در آزمایشاتی که برای تحقیق پیرامون اثر کوکایین بر
روی موش و میمون انجام شده، پس از قطع مصرف آن، نشانه …. ۱۰ باور نادرست درمورد ایدز و
HIV …
تحقیق در مورد کوکائين و کراک | فروشگاه فایل
file.cellfull.ir/?p=155633‎Cached8 ژانويه ۲۰۱۷ … تحقیق در مورد کوکائين و کراک. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:
Word (قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه۳٫ كوكايين، …
تحقیق در مورد کوکائين و کراک – Next Gallery
www.nextgallery.ir/تحقیق-در-مورد-کوکائين-و-کراک/‎Cached29 نوامبر ۲۰۱۶ … تحقیق در مورد کوکائين و کراک. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :
Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۳ كوكايين، …
هرآنچه درباره کوکائین باید بدانید – مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/11951_هرآنچه-درباره-کوکائین-باید-بدانید.html/‎Cached
Similar5 ژانويه ۲۰۱۴ … كراك (crack) نوعي از كوكائين است كه ناخالصيهاي آن جدا گشته و به شكل بلور سفيد
رنگ و … كراك نيز به روش تدخيني مورد مصرف واقع مي شود. …. با عضویت در خبرنامه ی
دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید.
بایگانی‌ها تحقیق در مورد کوکائین و کراک – فراتک فایل
faratakco.ir/tag/تحقیق-در-مورد-کوکائین-و-کراک/‎Cachedتحقیق در مورد کوکائين و کراک لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :
Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۳ كوكايين، آلكالوئيد اصلي

نوشته تحقیق در مورد کوکائين و کراک اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق در مورد کوکائين و کراک
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%a6%d9%8a%d9%86-%d9%88-%da%a9%d8%b1%d8%a7%da%a9/
وبلاگ بازدید : 23 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

در قلب دلفی ،یک کامپایلر (همگردان) پاسکال است . دلفی ۶ مرحله دیگری از تکامل همان کامپایلر پاسکالی است که شرکت بورلند از هنگامی که (۱۷ سال پیش) Anders Hejlberg ، اولین کامپایلر توربو پاسکال را نوشت مشغول توسعه آن بوده است . طی سالها ، برنامه نویسان پاسکال از پایایی و موزون بودن و نیز سرعت کامپایل که توربو پاسکال ارائه می دهد ، لذت برده اند . دلفی ۶ نیز از این صفات مستثنی نیست ، کامپایلر آن ترکیبی از یک دهه تجربه کامپایلر و پیشرفته ترین کامپایلر بهینه ساز ۳۲ بیتی است . با وجود رشد قابل توجه قابلیت های کامپایلر در طی چندین سال ، سرعت کامپایل به طرز جالب توجهی تنها اندکی کم شده است . علاوه بر این ، پایداری کامپایلر دلفی می رود تا معیار و نمونه ای برای سایرین باشد . حال وقت بررسی هر یک از نگارشهای قبلی دلفی می باشد که در اینجا قابلیت های هر نگارش را به طور مختصر مرور می کنیم . …

نوشته پاورپوینت ساخت برنامه چت توسط زبان برنامه نویسی دلفی ۲۹ اسلاید اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاورپوینت ساخت برنامه چت توسط زبان برنامه نویسی دلفی ۲۹ اسلاید
http://filefori.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%da%86%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86-3/
وبلاگ بازدید : 21 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۱۰ اسلاید                       تاریخچه استفاده از بیوایمپلنتها برای رفع نقایص بدن به جنگ جهانی دوم برمی گردد، به طوری که تا آن زمان اغلب افرادی که به اثر جنگ یاحوادث دیگر عضوی از بدنشان را از دست می دانند یا به طور کلی استخوان های آنان خرد می شد. و از بین می رفت، زنده نمی مانند اما از جنگ جهانی دوم به بعد به دلیل مشکلات درمانی حاصل از جنگ در کل جهان، دانشمندان علم پزشکی به این فکر افتادند که تجهیزاتی تولید کنند تا در مواردی که فرد با نقص عضو مواجه می شد و یا یکی از ارگان های وی کارایی خود را ازدست می دهد به این نتیجه رسیدند که ماده اولیه این تجهیزات بایداز یک موجود زنده گرفته شود تا مطابقت آن با بدن بیمار تأثیر بهتری در بدن و رفع مشکل داشته باشد.   اولین مرکز تحقیقات پیوند اعضاء و نسوج دردانشگاه تهران ایجاد شد. به دنبال آن شرکت همانند ساز بافت برای تولید صنعتی بیوایمپلنت ها در سال ۸۲ ایجاد شده درمان ۸۷ تولید محصولات را آغاز کرد.   فناوری مهندسی بافت و تولید بیوایمپلن …

نوشته پاورپوینت درباره تاریخچه استفاده از بیوایمپلنتها در علم پزشکی در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره تاریخچه استفاده از بیوایمپلنتها در علم پزشکی
http://file-yab.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8/
وبلاگ بازدید : 25 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۲۴   بخشی از متن مقاله خلاصه روشهاي سنتي به روشهايي گفته مي شود كه اكثر مدارس دنيا، در طول تاريخ آموزش و پرورش از آن استفاده كرده اند و امروزه نيز يكي از متداولترين روشهاي حاكم بر مدارس هستند. مهمترين اين روشها، روش حفظ و تكرار، سخنراني، پرسش و پاسخ، روش نمايشي، ايفاي نقش،‌گردش علمي، بحث گروهي و روش آزمايشي است. روش حفظ و تكرار از قديميترين روشهاي آموزشي است. محور فعاليت در اين روش، حفظ و تكرار مطالب آموزشي است. در اين روش، انضباط بسيار سخت و آمرانه است و به علاقه، استعداد و تفاوتهاي فردي شاگردان توجه نمي شود. روش سخنراني نيز سابقه اي طولاني دارد. اساس اين روش ارائه اطلاعات شفاهي از طرف معلم و يادگيري آن از طريق گوش كردن و يادداشت برداشتن از طرف شاگرد است. در اين روش، معمولاً معلم فعال و شاگرد پذيرنده و غير فعال است. مراحل اجرايي اين روش عبارت است از آمادگي براي سخنراني،‌ مقدمه، ارائه محتوا و جمعبندي و نتيجه گيري. در ه …

منبع دانلود مقاله کامل درباره روش های تدريس سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره روش های تدريس
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%af%d8%b1%d9%8a%d8%b3/
وبلاگ بازدید : 31 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود تحقیق با موضوع پدیده ازدواج سفید (هم باشی)، در قالب word و در ۴۰ صفحه، قابل ویرایش، شامل:   مقدمه اهمیت مساله مبانی نظری تحقیق تعریف ازدواج سپید (white wedding) چرایی ازدواج سفید تاریخچه ازدواج سفید قانون و ازدواج سفید مراحل ازدواج سفید زنان، قربانی بزرگ ازدواج سفید علت گرایش به ازدواج سپید در ایران علل اقتصادی و اجتماعی دیدگاه ها تبعات ازدواج سفید راه های کاهش و جلوگیری از شیوع ازدواج سپید دلایل عدم پذیرش این نوع ازدواج از سوی مددکاران اجتماعی وظایف مددکاران اجتماعی در مورد این موضوع (ازدواج سفید) پیشنهادات ممانعت از ازدواج سفید نتیجه گیری منابع …

منبع تحقیق جامع ازدواج سفید (word) سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :تحقیق جامع ازدواج سفید (word)
http://filemofid.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-word/
وبلاگ بازدید : 41 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

مدل دسته گل عروس مدل دسته گل عروس ,دسته‌گل (به انگلیسی: Flower bouquet) مجموعه‌ای از گل‌ها است که به روش خلاقانه‌ای کنار هم چیده شده است. از دسته‌گل می‌توان برای تزئین خانه و یا ساختمان‌ها استفاده کرده و یا آن را در دست گرفت. دسته گل‌هایی که در دست گرفته می‌شوند به چندین شکل و […]

مدل دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس ,دسته‌گل (به انگلیسی: Flower bouquet) مجموعه‌ای از گل‌ها است که به روش خلاقانه‌ای کنار هم چیده شده است. از دسته‌گل می‌توان برای تزئین خانه و یا ساختمان‌ها استفاده کرده و یا آن را در دست گرفت. دسته گل‌هایی که در دست گرفته می‌شوند

به چندین شکل و سبک شامل:گل‌دسته، دسته‌گل هلالی‌شکل و آبشاری‌شکل طبقه‌بندی می‌شوند. در موقعیت‌های ویژه مانند روزهای تولد و یا سال‌گردها دسته‌گل هدیه داده می‌شود. آن‌ها به شکل گسترده‌ای در عروسی‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دسته‌گل‌ها را در گلدان می‌چینند یا می‌توان برای تزئین خانه به روش‌های سنتی یا مدرن استفاده کرد.
براساس فرهنگ جامعه ممکن است سمبل‌هایی را به انواع گل‌ ها ضمیمه کرد.

مدل دسته گل عروس

جدیدترین دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس آبشاری

مدل دسته گل عروس

دسته گل های عروس سفید

مدل دسته گل عروس

دسته گل رنگی عروس

مدل دسته گل عروس

جدیدترین مدل دسته گل

مدل دسته گل عروس

جدیدترین دسته گل عروس

بردوک

جدیدترین مدل دسته گل عروس شیک وزیبا+تصاویر



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

جدیدترین مدل دسته گل عروس شیک وزیباتصاویر جدیدترین مدل دسته گل عروس شیک وزیباتصاویر

مطلب جدیدترین مدل دسته گل عروس شیک وزیبا+تصاویر در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :جدیدترین مدل دسته گل عروس شیک وزیبا+تصاویر
http://mofidestan.ir/%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%af%d9%84-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7/
وبلاگ بازدید : 21 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)
A Non-destructive Damage Detection Method for Reinforced Concrete Structures Based on Modal Strain Energy

A Non-destructive Damage Detection Method for Reinforced Concrete Structures Based on Modal Strain Energy

In recent years, much research and development has been carried out on the use of vibration characteristics to detect structural damage in various types of structures. Being a type of the widely developed methods, the vibrations based damage detection methods, in particular modal based methods, are found to be promising in assessing the ldquo;health rdquo; condition of a structure in terms of locating and quantifying damage. However, despite of advances in vibration based damage detection ...




A Non-destructive Damage Detection Method for Reinforced ... https://opus.lib.uts.edu.au/handle/10453/20295‎CachedA non-destructive damage detection method for reinforced concrete structures based on modal strain energy. Wang, Y. Publication Type: Thesis; Issue Date: ... [PDF] Non-destructive damage detection method for reinforced concrete ... https://opus.lib.uts.edu.au/bitstream/10453/20295/1/01Front.pdf‎Cachedconcrete structures was also performed on five reinforced concrete beams in the ... In summary, a new modal strain energy based damage detection method has ... A non-destructive damage detection method for reinforced concrete ... citeweb.info/20103074398‎CachedA non-destructive damage detection method for reinforced concrete structures based on modal strain energy. AddThis Sharing Buttons. Share to Facebook ... Non-destructive Damage Detection in Reinforced Concrete Beams ... citeweb.info/20081176639‎CachedThis paper presents a new vibration-based non-destructive damage detection method for reinforced concrete structures based on modal strain energy. [PDF] Modal strain energy change ratio for damage identification in ... www.cjbas.com/archive/CJBAS-14-02-01-02.pdf‎Cached Similarsandwich structures that are appropriate to vibration based structural health ... mode shape) and using piezoelectric sensor for fiber reinforced polymer ... The strain energy based damage detection is found to be efficient compared to other ... [16] have utilized the modal strain energy method for ... A critical view on the non-. Damage detection of flexural structural systems using damage index ... www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1110016815000873‎Similar6 Jun 2015 ... Experimental study was applied on reinforced concrete beams aiming to ... The mode shape difference method was not successfully able to identify the ... [20] proposed a modal strain energy based scanning damage index method for ...... techniques were used to develop non-destructive damage detection ... Structural Sensing, Health Monitoring, and Performance Evaluation - Google Books Result https://books.google.ca/books?isbn=1420012355 D. Huston - ‎2010 - Technology & Engineering Taking overhead sign structure inspection to the next level element-based overhead ... Damage detection utilizing the damage index method to a benchmark structure. ... Field verification of a nondestructive damage localization and severity ... Improved damage quantification from elemental modal strain energy change.[PDF] Accepted Version (PDF 1MB) - QUT ePrints eprints.qut.edu.au/52921/1/52921_Authors_Final_Version.pdf‎Cached SimilarAn improved method to detect damage using modal strain energy based ... interest in recent years, mainly due to their non-destructive nature, ability to provide ... extended the above MSEDI for 2D structural elements such as plates. .... (2008) performed a comprehensive test on a reinforced concrete beam under four point. Nondestructive Damage Detection of Two Dimensional Plate ... https://www.researchgate.net/.../259405987_Nondestructive_Damage_Detection_of_Two_Dimensional_Plate_Structures_Using_Modal_Strain_... ... of Two Dimensional Plate Structures Using Modal Strain Energy Method on ... Vibration-based Damage Detection of the Reinforced Concrete Column. Rethinking Sustainable Development: Urban Management, Engineering, ... - Google Books Result https://books.google.ca/books?isbn=161692022X Tan Yigitcanlar - ‎2010 - Technology & Engineering Relationship between modal strain energy based damage index and structural state of girders ... Sustainability: Differential Axial Shortening of Concrete Structures ... and apply a multi-criterion based non-destructive damage detection methodology for ... Comparing the two methods, it is concluded that MSEC is suitable for ...

نوشته A Non-destructive Damage Detection Method for Reinforced Concrete Structures Based on Modal Strain Energy اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :A Non-destructive Damage Detection Method for Reinforced Concrete Structures Based on Modal Strain Energy
http://file.takhfifestan.com/a-non-destructive-damage-detection-method-for-reinforced-concrete-structures-based-on-modal-strain-energy/
وبلاگ بازدید : 33 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

  مشخصات این فایل عنوان: نگاهی به بازیگری در ایران  فرمت فایل: word(قابل ویرایش) تعداد صفحات:۱۵ این مقاله در مورد نگاهی به بازیگری در ایران می باشد.  بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله نگاهی به بازیگری در ایران بازیگری سینمای ایران و مشکلاتشدستهبندی مذکور امروزه برای بازیگران ما هم صدق میکند و سینمای ایران هم از همین دستهبندی تبعیت میکند. این درست است که در ایران نیز مانند سینمای جهان بازیگران توانا به ستاره تبدیل شدهاند، اما ستارگان سینمای ایران بهطور معمول از لحاظ توان بازیگری از بازیگران دسته دوم سینمای جهان هم عقبتر هستند. مشکلات بازیگری در سینمای ایران تا حدودی منحصر به فرد است، چرا که جنس بحران سینمای ایران از جنس بحران سینمایی چون هالیوود نیست. در سینمای کشور ما دو مشکل نرمافزاری و سختافزاری حیات تمام مشاغل سینمایی را تهدید میکنند. مشکل فیلمنامه و کمبود سینماها، به نوبهی خود هم باعث ایجاد مشکلات فراوانی در سینمای ایران میشوند و هم تأثیر مستقیمی بر بازیگری دارند. بهطور معمول در سینماهایی که از ضعف فیلمنامه رنج میبرند اولین چیزی که قربانی میشود شبک …

دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران – خانه (current)
filekade3.test.com/prod-567994-دانلود+مقاله+نگاهی+به+بازیگری+در+ایران.html‎Cachedدانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران. شاید در ابتدای تولد سینما کسی تصور
نمیکرد نقش آدمهایی که در یک ایستگاه قطار یا یک مزرعه بالا و پایین میروند و گاه به

دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران | cell full
cellfull.ir/?p=311107‎Cached12 نوامبر ۲۰۱۶ … این مقاله در مورد نگاهی به بازیگری در ایران می باشد. بخشی از تیترها به همراه
مختصری از توضیحات مقاله نگاهی به بازیگری در ایران. بازیگری …
دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران , علوم انسانی , دانلود مقاله نگاهی …
razifile.ir/?tag=دانلود-مقاله-نگاهی-به-بازیگری-در-ایران
… محاسبه مکانیک سیالات و تکنیک های خلاء · خانه / بایگانی برچسب: دانلود مقاله
نگاهی به بازیگری در ایران , علوم انسانی , دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران …
دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران – ایران فایل
iranfille.ir/دانلود-مقاله-نگاهی-به-بازیگری-در-ایران/
۲۸ جولای ۲۰۱۶ … این محصول با ارزش “ دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران “را از ایران فایل دانلود
نمایید. دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران. شاید در ابتدای تولد …
دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران
file.chessshop.ir/1395/05/07/دانلود-مقاله-نگاهی-به-بازیگری-در-ایران/
۲۸ جولای ۲۰۱۶ … دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران شاید در ابتدای تولد سینما کسی تصور
نمیکرد نقش آدمهایی که در یک ایستگاه قطار یا یک مزرعه بالا و پایین …
دانلود تحقیق در مورد بازیگری
actuers-t.lel.ir/‎Cached3 آگوست ۲۰۱۶ … ۱ day ago – دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران شاید در ابتدای تولد سینما کسی
تصور نمیکرد نقش آدمهایی که در یک … تحقیق در مورد بافت …
دانلود مقاله در مورد بازیگری
rzb.bloges.ir/view474371.html‎Cachedاین سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است … سلام بر پژوهشگر گرامی ، شما
برای دانلود فایل مقاله در مورد بازیگری به این صفحه هدایت شده اید. برای دانلود این
فایل …
نگاهی به جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران – مشرق
www.mashreghnews.ir/…/نگاهی-به-جنگ-هیبریدی-آمریکا-علیه-ایران‎Cached9 آگوست ۲۰۱۶ … سرویس جنگ نرم مشرق- نگاهی به گزارش‌های اندیشکده‌ ها و مراکز مطالعات استراتژیک
در … اين گونه از نبرد، به لحاظ گزينش تاکتيکي، تنها محدود به بازيگران … که جنگ
هیبریدی آمریکا علیه ایران، چین و روسیه را توضیح می‌دهد (دانلود).
نگاهی به شغل دوم بعضی بازیگران مشهور سینمای ایران – دوستی ها
www.doustiha.ir/1392/11/14/شغل-دوم-بازیگران-مشهور-ایرانی.html‎Cachedنگاهی به شغل دوم بعضی بازیگران مشهور سینمای ایران یـا بازیگری را به عنوان …
دانلود اپلیکیشن طاقچه …. پوریا پورسرخ، بازیگر سینما و تلویزیون دکترای
فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله
برای مجله …
کوچک جنگلی (مجموعه تلویزیونی) – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/کوچک_جنگلی_(مجموعه_تلویزیونی)‎Cachedبا توجه به سابقه کم تلویزیون در ایران و همچنین تفاوت فکری بین فضای حاکم بر
تلویزیون در … ناصر تقوایی فیلم نامهٔ کوچک جنگلی را با نگاهی به داستان مردی از
جنگل نوشتهٔ احمد احرار، نوشت. …. بازیگران و صداپیشگان سریال سردار جنگل …
دانلود موسیقی انتهای سریال میرزاکوچک خان جنگلی · کوچک جنگلی (مجموعه … بحث ·
مقاله …

نوشته دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود مقاله نگاهی به بازیگری در ایران
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-2/
وبلاگ بازدید : 25 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :  PowerPoint  ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد  اسلاید۱۷   n نظارت و كنترل دقيق بر فعاليتهاي سازمان   n كاهش حدس وگمان در تصميم گيريها   n امكان برنامه ريزي استراتژيك   n فيدبك از نتايج تصميمات   n كاهش سطوح مديريت   n كاهش هزينه       لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد   …

نوشته پاور پوینت در مورد سيستمهاي اطلاعات مديريت اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاور پوینت در مورد سيستمهاي اطلاعات مديريت
http://fileavval.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d9%85%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%af/
وبلاگ بازدید : 23 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۷۷   بخشی از متن مقاله فصل اول :‌ تعاريف آيين نامه ايمني تأسيسات الكتريكي با اتصال به زمين بخش اول :‌كليات هدف ، ايجاد محيط ايمن از نظر برق گرفتگي با توجه به مقررات ودستور العمل هاي اين آيين نامه مي باشد دامنه كاربرد – اين آيين نامه براي اجرا در كليه كارگاه ها مشمول قانون كار كه ولتاژ نامي مؤثر سيستم هاي برقي آنها حداكثر ۱۰۰۰ ولت جريان متناوب مي باشد تدوين گرديده است . حداكثر مقاومت اتصال زمين مجاز براي هر سيستم حفاظتي ( دو اهم ) بر مبناي ولتاژ فاز ۳۸۰ ولت تعيين گرديده و همين مقدار براي مدارهاي با ولتاژ فاز حداكثر ۱۰۰۰ ولت نياز قابل قبول است چنانچه در موارد و تحت شرايط خاصي كه ايجاد اتصال زمين مؤثر با مقاومت كل سيستم ( دو اهم ) امكان پذير نباشد بايد مجوز لازم در اين مورد ازوزارت كار اخذ گردد. رعايت كليه مقررات اين آيين نامه الزامي بوده و عدم اجراي موارد پيش بيني شده يا انجام نيمه كاره آنها سبب بي اثر شدن و در …

نوشته دانلود مقاله کامل درباره آئین نامه ایمنی تاسیسات الکتریکی اتصال به زمین و اهداف آن اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره آئین نامه ایمنی تاسیسات الکتریکی اتصال به زمین و اهداف آن
http://filefori.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d8%a6%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%85/
وبلاگ بازدید : 27 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

طرز تهیه توپی های پروتئینی خوراکی محبوب کودکان

طرز تهیه توپی های پروتئینی خوراکی محبوب کودکان 

برای شما آموزش درست کردن توپی های پروتئینی خوش طعم را داریم که خوراکی بسیار محبوبی برای کودکان در وعده صبحانه و عصرانه است. توپی های پروتئینی که در این مطلب انتخاب کرده ایم سرشار از مواد مغذی و انرژی زاست و از این رو برای صبحانه یک گزینه کامل و عالی محسوب می شود. حتی به عنوان میان وعده عصرگاهی نیز می توانید آن را میل کنید.

 

مواد لازم:

دوسوم پیمانه کره بادام زمینی
۱ پیمانه پرک جودوسر
۱٫۵ پیمانه قاشق غذاخوری عسل
۱/۴ پیمانه چیپس شکلات
۱/۴ پیمانه دانه کتان (اختیاری)
طرز تهیه توپی های پروتئینی خوراکی محبوب کودکانطرز تهیه:

۱-همه مواد را درون کاسه با یکدیگر مخلوط کنید.

 

۲- یک لایه سلفون روی کاسه بکشید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید تا سفت و سرد شوند.

 

۳-سپس به اندازه یک گردو از مواد برداشته و در دست قلقلی کنید.

 

۴-مقداری از چیپس شکلات و جو دوسر را روی سطح صاف ریخته و توپی های به دست آمده را روی آن ها بغلتانید.

 

۵- این توپی ها را باید در یخچال نگهداری نمایید.

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

قرص دیانابول نحوه مصرفدوره حجم پایگاه …آخرین ارسالی های انجمن ادکوان از بین بردن چربی شکم ارسال شده در رژیم قرص دیانابول نحوه مصرفدوره حجم پایگاه تخصصی بدنسازی و در ۸ام بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۳۱۰

مطلب طرز تهیه توپی های پروتئینی خوراکی محبوب کودکان در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :طرز تهیه توپی های پروتئینی خوراکی محبوب کودکان
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%be%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%a6%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%a7%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88/
وبلاگ بازدید : 13 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

دیداردو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران درحالی ازساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) درورزشگاه غدیربرگزارمی شود که یکی ازسوژه های این بازی وحید طالب لوست.

وحید طالب لو برای برانکو ایوانکوویچ گل سفارش داد! – رادنیوز



وحید طالب لو برای برانکو ایوانکوویچ گل سفارش داد! دیداردو تیم فولاد خوزستان و
پرسپولیس تهران درحالی ازساعت ۱۶ فردا (چهارشنبه) درورزشگاه غدیربرگزارمی شود …
ادامه مطلب



Bilder zu وحید طالب لو برای برانکو گل سفارش داد!



پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است. … وحید طالب لو دروازه
بان تیم استقلال شب گذشته در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و با مهران …. ستاره
تنیس جهان به دلیل بارداری المپیک را از دست داد …. سفارشات برانکو از اوکراین
رسید!
ادامه مطلب



پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است



بهخاطر بیمهری استقلالیها/این بار طالبلو به برانکو «بله» را میگوید؟! با جدایی …
پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است. وحید طالب لو دروازه …
ادامه مطلب



وحید طالب لو



۲۸ مه ۲۰۱۶ … داستان استقلال و آخرین ضیافت پنالتی/ سرنوشت زننده گل قهرمانی آبیها … ۱۳۹۰
ضربه اول ضیافت پنالتیها محسن یوسفی درون دروازه وحید طالبلو قرار داد که آن … را
پوشید اما ۳ گل به الاتفاق عربستان (تیم برانکو) الریان قطر و نسف …
ادامه مطلب



داستان استقلال و آخرین ضیافت پنالتی/ سرنوشت زننده گل قهرمانی آبیها



۲۸ ژانويه ۲۰۱۵ … از اینستاگرام خانم سوگل طالب لو می شد فهمید که وحید هم به سینما و … بله در شاهین
بوشهر نیم فصل اول ما کمترین گل خورده لیگ را داشتیم و در چند بازی اول صدرنشین
بودیم. … سوگل: این مساله دوره ای خیلی من را آزار می داد که حتی وقتی علیه او هم … ما در
شرایطی رفتیم پیش حضرت آیت الله بجهت ایشان به من سفارش کردند …
ادامه مطلب



گفتگو با وحید طالب لو و همسرش سوگل + عکس – روز نو



۹۰/ اختلاف کيروش و برانکو به من ارتباطي پيدا نميکند ! … وحيد طالب لو که چند
فصلي از اوج خودش فاصله گرفته بود و بيشتر به عنوان دروازهبان ذخيره روي نيمکت
مي …
ادامه مطلب



روزنامه ورزشی ۹۰: Navad[90] Sport Newspaper



۳۰ آگوست ۲۰۱۶ … مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی کردن وحید طالبلو مقابل سیاهجامگان به
نظر کادر فنی بستگی دارد. … برانکو دنبال مهاجم؛ نانگ یا مهاجم کروات؟ … تا پایان
فصل هفت بازی برای این تیم انجام داد و سه گل مقابل سپاهان، استقلال تهران و. … ها
تعطیل شد · سروش رفیعی احتیاجی به سفارش ندارد، او استقلالی است!
ادامه مطلب



بازگشت نانگ به اهواز



۲ ژانويه ۲۰۱۶ … بازي خيلي خوبي بود و خدا را شكر توانستيم هرآنچه كه برانكو از ما خواسته بود … همه
چيز دست به دست هم داد تا در عيد پاک و سال نو با شادي به تعطيلات برويم. …. مثال
وحيد قليچ صراحتا سوشا مکاني را پاشنه آشيل پرسپوليس معرفي ميکند و … از
آنجايي که جايگاه طالبلو در استقلال بهتر شد و پرسپوليسيها تمايل به جذب …
ادامه مطلب



روزنامه گل – سرفصل



۱۷ دسامبر ۲۰۱۶ … باز هم ناکامی استقلال/ یک گل . لو رفت؟! . جزو نفرات محتمل خروج از این تیم بوده ولی
. باشگاه فوتبال استقلال …. بنا بر اعلام سایت باشگاه استقلال وحید طالب لو .
استقلال رفت. … منبع نزدیک به برانکو لیست خرید این تیم را لو داد
ادامه مطلب



Bilder zu وحید طالب لو برای برانکو گل سفارش داد!



پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است. … وحید طالب لو دروازه
بان تیم استقلال شب گذشته در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و با مهران …. ستاره
تنیس جهان به دلیل بارداری المپیک را از دست داد …. سفارشات برانکو از اوکراین
رسید!
ادامه مطلب



پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است



بهخاطر بیمهری استقلالیها/این بار طالبلو به برانکو «بله» را میگوید؟! با جدایی …
پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است. وحید طالب لو دروازه …
ادامه مطلب



وحید طالب لو



۲۸ مه ۲۰۱۶ … داستان استقلال و آخرین ضیافت پنالتی/ سرنوشت زننده گل قهرمانی آبیها … ۱۳۹۰
ضربه اول ضیافت پنالتیها محسن یوسفی درون دروازه وحید طالبلو قرار داد که آن … را
پوشید اما ۳ گل به الاتفاق عربستان (تیم برانکو) الریان قطر و نسف …
ادامه مطلب



داستان استقلال و آخرین ضیافت پنالتی/ سرنوشت زننده گل قهرمانی آبیها



۲۸ ژانويه ۲۰۱۵ … از اینستاگرام خانم سوگل طالب لو می شد فهمید که وحید هم به سینما و … بله در شاهین
بوشهر نیم فصل اول ما کمترین گل خورده لیگ را داشتیم و در چند بازی اول صدرنشین
بودیم. … سوگل: این مساله دوره ای خیلی من را آزار می داد که حتی وقتی علیه او هم … ما در
شرایطی رفتیم پیش حضرت آیت الله بجهت ایشان به من سفارش کردند …
ادامه مطلب



گفتگو با وحید طالب لو و همسرش سوگل + عکس – روز نو



۹۰/ اختلاف کيروش و برانکو به من ارتباطي پيدا نميکند ! … وحيد طالب لو که چند
فصلي از اوج خودش فاصله گرفته بود و بيشتر به عنوان دروازهبان ذخيره روي نيمکت
مي …
ادامه مطلب



روزنامه ورزشی ۹۰: Navad[90] Sport Newspaper



۳۰ آگوست ۲۰۱۶ … مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی کردن وحید طالبلو مقابل سیاهجامگان به
نظر کادر فنی بستگی دارد. … برانکو دنبال مهاجم؛ نانگ یا مهاجم کروات؟ … تا پایان
فصل هفت بازی برای این تیم انجام داد و سه گل مقابل سپاهان، استقلال تهران و. … ها
تعطیل شد · سروش رفیعی احتیاجی به سفارش ندارد، او استقلالی است!
ادامه مطلب



بازگشت نانگ به اهواز



۲ ژانويه ۲۰۱۶ … بازي خيلي خوبي بود و خدا را شكر توانستيم هرآنچه كه برانكو از ما خواسته بود … همه
چيز دست به دست هم داد تا در عيد پاک و سال نو با شادي به تعطيلات برويم. …. مثال
وحيد قليچ صراحتا سوشا مکاني را پاشنه آشيل پرسپوليس معرفي ميکند و … از
آنجايي که جايگاه طالبلو در استقلال بهتر شد و پرسپوليسيها تمايل به جذب …
ادامه مطلب



روزنامه گل – سرفصل



۱۷ دسامبر ۲۰۱۶ … باز هم ناکامی استقلال/ یک گل . لو رفت؟! . جزو نفرات محتمل خروج از این تیم بوده ولی
. باشگاه فوتبال استقلال …. بنا بر اعلام سایت باشگاه استقلال وحید طالب لو .
استقلال رفت. … منبع نزدیک به برانکو لیست خرید این تیم را لو داد
ادامه مطلب



ليست خروج استقلال لو رفت – رز بلاگ – متفاوت ترين سرويس سایت ساز



فولاد ۱ – استقلال ۱؛ تساوی با گل سرباز برانکو … وحید طالب لو، عبدالله کرمی،
ایوب والی، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، … فرخی با
ضربه سر روانه دروازه کرد اما مهدی رحمتی با یک سیو استثنایی دروازه استقلال را نجات
داد.
ادامه مطلب



پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است



پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است. … وحید طالب لو دروازه
بان تیم استقلال شب گذشته در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و با مهران …. ستاره
تنیس جهان به دلیل بارداری المپیک را از دست داد …. سفارشات برانکو از اوکراین
رسید!
ادامه مطلب



وحید طالب لو



بهخاطر بیمهری استقلالیها/این بار طالبلو به برانکو «بله» را میگوید؟! با جدایی …
پدر طالب لو در دورهمی: بزرگترین ضعف وحید گل بد خوردن است. وحید طالب لو دروازه …
ادامه مطلب



داستان استقلال و آخرین ضیافت پنالتی/ سرنوشت زننده گل قهرمانی آبیها



۲۸ مه ۲۰۱۶ … داستان استقلال و آخرین ضیافت پنالتی/ سرنوشت زننده گل قهرمانی آبیها … ۱۳۹۰
ضربه اول ضیافت پنالتیها محسن یوسفی درون دروازه وحید طالبلو قرار داد که آن … را
پوشید اما ۳ گل به الاتفاق عربستان (تیم برانکو) الریان قطر و نسف …
ادامه مطلب



گفتگو با وحید طالب لو و همسرش سوگل + عکس – روز نو



۲۸ ژانويه ۲۰۱۵ … از اینستاگرام خانم سوگل طالب لو می شد فهمید که وحید هم به سینما و … بله در شاهین
بوشهر نیم فصل اول ما کمترین گل خورده لیگ را داشتیم و در چند بازی اول صدرنشین
بودیم. … سوگل: این مساله دوره ای خیلی من را آزار می داد که حتی وقتی علیه او هم … ما در
شرایطی رفتیم پیش حضرت آیت الله بجهت ایشان به من سفارش کردند …
ادامه مطلب



روزنامه ورزشی ۹۰: Navad[90] Sport Newspaper



۹۰/ اختلاف کيروش و برانکو به من ارتباطي پيدا نميکند ! … وحيد طالب لو که چند
فصلي از اوج خودش فاصله گرفته بود و بيشتر به عنوان دروازهبان ذخيره روي نيمکت
مي …
ادامه مطلب



بازگشت نانگ به اهواز



۳۰ آگوست ۲۰۱۶ … مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی کردن وحید طالبلو مقابل سیاهجامگان به
نظر کادر فنی بستگی دارد. … برانکو دنبال مهاجم؛ نانگ یا مهاجم کروات؟ … تا پایان
فصل هفت بازی برای این تیم انجام داد و سه گل مقابل سپاهان، استقلال تهران و. … ها
تعطیل شد · سروش رفیعی احتیاجی به سفارش ندارد، او استقلالی است!
ادامه مطلب



روزنامه گل – سرفصل



۲ ژانويه ۲۰۱۶ … بازي خيلي خوبي بود و خدا را شكر توانستيم هرآنچه كه برانكو از ما خواسته بود … همه
چيز دست به دست هم داد تا در عيد پاک و سال نو با شادي به تعطيلات برويم. …. مثال
وحيد قليچ صراحتا سوشا مکاني را پاشنه آشيل پرسپوليس معرفي ميکند و … از
آنجايي که جايگاه طالبلو در استقلال بهتر شد و پرسپوليسيها تمايل به جذب …
ادامه مطلب



ليست خروج استقلال لو رفت – رز بلاگ – متفاوت ترين سرويس سایت ساز



۱۷ دسامبر ۲۰۱۶ … باز هم ناکامی استقلال/ یک گل . لو رفت؟! . جزو نفرات محتمل خروج از این تیم بوده ولی
. باشگاه فوتبال استقلال …. بنا بر اعلام سایت باشگاه استقلال وحید طالب لو .
استقلال رفت. … منبع نزدیک به برانکو لیست خرید این تیم را لو داد
ادامه مطلب



سایت خبری مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸جام جهانی روسیه – فولاد ۱ – استقلال …



فولاد ۱ – استقلال ۱؛ تساوی با گل سرباز برانکو … وحید طالب لو، عبدالله کرمی،
ایوب والی، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، … فرخی با
ضربه سر روانه دروازه کرد اما مهدی رحمتی با یک سیو استثنایی دروازه استقلال را نجات
داد.
ادامه مطلب



۲۷

+۰-۰


لینک منبع و پست :وحید طالب لو برای برانکو گل سفارش داد!
http://varzeshiyab.ir/%d9%88%d8%ad%db%8c%d8%af-%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%84%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%a9%d9%88-%da%af%d9%84-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d8%af/
وبلاگ بازدید : 23 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

  بررسي اصل استقلال قضاوت در جمهوري اسلامي ايران ۸۹ صفحه مقدمه …………………………………………………………………………………………………………. بخش اول : كليات…………………………………………………………………………………………. فصل اول: اهميت و استقلال قضايي در نظام حقوقي اسلام……………………………………. مبحث اول: اهميت قضا در اسلام……………………………………………………………………… بند اول: تعاريف از نظر اسلام و فرق آن با داوري………………………………………………… بند دوم: اهميت قضاوت………………………………………………………………………………….. مبحث دوم: استقلال قضايي در اسلام………………………………………………………………… بند اول: مفهوم استقلال قضايي…………………………………………………………………………. بند دوم: استقلال قضايي …

بررسي اصل استقلال قضاوت در جمهوري اسلامي ايران در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :بررسي اصل استقلال قضاوت در جمهوري اسلامي ايران
http://docz.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d9%82%d8%b6%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7-7/
وبلاگ بازدید : 31 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)


در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه 

شما می توانید برای در نظر گرفتن مکانی به منظور قرار دادن زباله ها و سطل آشغال در آشپرخانه اقدام کنید و بهترین مکان ها را در نظر بگیرید. بدون شک زباله تصویر نازیبایی دارد و اغلب فضای زیادی را در آشپزخانه به خود اختصاص می دهند. اما تولید زباله در آشپرخانه اجتناب ناپذیر است. ایده های ما را دنبال کنید تا بتوانید این وسایل ناخوشایند ضروری یعنی زباله در فضای آشپزخانه را در سطل زباله خانگی با ظاهری مناسب تر قرار دهید.

 

۱- یک کشوی مخصوص سطل زباله انتخاب کنید.

شاید بتوان گفت که آشپزخانه مهمترین فضا در خانه به حساب می آید که بیشترین دور ریختنی را تولید می کند؛ بنابراین سطل زباله باید بزرگ باشد و برای زباله و دور ریزهای گوناگون طبقه بندی شوند. اگر فضای مناسبی دارید می توانید یک کابینت را به همین موضوع اختصاص داده و سطل زباله خانگی را درون آن پنهان کنید.

 

این کار باعث می شود سطح زمین خلوت و تمیزتر مانده و سطل زباله آشپزخانه از دید دور باشند. در ظاهر بسیاری از آشپزخانه ها این امکان وجود دارد که با تقسیم بندی سطل های زباله آنها را از نظر دور ریزهای گوناگون تفکیک کرد تا برای بازیافت مجدد راحت تر باشند.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

سطل زباله خانگی درون کشو

 

۲- قفسه توکار بسازید.

سعی کنید با ساختن قفسه های مناسب از تمامی فضاهای خالی کابینت استفاده کنید. شلف توکار و قفسه را می توانید در کنار سطل زباله درون کشو نصب کنید و وسایل کوچکتر از قبیل لوازم شستشو و اسپری های تمیز کننده و… را روی شلف قرار دهید.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

سطل زباله در کشوی آشپزخانه

 

۳- از کمد و فضای موجود دوباره استفاده کنید.

اگر شما به یک فضای ترکیبی مناسب تر برای نگهداری لوازم تان احتیاج دارید و در عین حال نمی توانید تغییرات جدیدی در آشپزخانه خود اعمال کنید، این را در نظر داشته باشید که چگونه می توان از یک کمد و قفسه موجود بهره بیشتری برد؟ قفسه هایی که روی درب کمد نصب شده اند، به راحتی و به گونه ای که در عکس مشاهده می کنید

 

قابل استفاده هستند. در نظر داشته باشید که می توانید از سطل زباله کاغذی یا پلاستیکی نیز برای تقسیم بندی این قسمت ها استفاده کنید. این کار هم بسیار ساده است و هم مقرون به صرفه و در عین حال برای تقسیم بندی فضاهای اتلاف شده بسیار مناسب است. در این حالت برای تفکیک زباله های کاغذی و پلاستیکی که آلودگی ندارند، می توان از این سطل زباله استفاده کرد.

 

شما نه تنها در آشپزخانه یا آبدارخانه می توانید این کار را انجام دهید بلکه در اتاق خواب و کمدهای اتاق تان نیز قادر هستید این کار را انجام دهید و البته دیگر زباله های کاغذی را در این محفظه ها قرار ندهید. کاغذ و برگه های مختلف کاری خود را به صورت طبقه بندی شده و مرتب در این محفظه ها قرار دهید.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

قفسه های نگهداری و محفظه مخصوص

 

۴- کمدی طراحی کنید که از بالا باز شود.

جایگزین مناسب درب هایی که به سمت بیرون کشیده می شوند، درب هایی هستند که از بالا باز می شوند؛ تقریبا چیزی شبیه به درب ماشین ظرف شویی. این موضوع راهکار بسیار مناسبی برای آشپزخانه هایی است که فضای محدودی دارند. این کار حتی فضای استفاده شده در پهنای قفسه را هم افزایش خواهد داد.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

کمدی برای سطل زباله طراحی کنید که از بالا باز شود

 

۵- یک قسمت برای دفع زباله نصب کنید.

این سیستم های کوچک هوشمند به راحتی غذاهای هدر رفته را به قسمت های کوچکتر تقسیم می کنند تا به سادگی شسته شوند. این کار علاوه بر اینکه با محیط زیست سازگاری دارد از ترکیب زباله هایی که درون سطل زباله خانگی ایجاد می شوند هم جلوگیری می کند. همچنین با توجه به شکل مفید و کارآمد خود خصوصا در آشپزخانه های کوچک کاربرد خوبی دارند.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

از ترکیب زباله هایی که درون سطل زباله خانگی ایجاد می شوند هم جلوگیری می کند

 

۶- دور ریز غذا را درون سطل بریزید.

راه دیگری که از هدر رفتن غذا، شلوغی و به هم ریختگی سطح جزیره آشپزخانه جلوگیری می کند، پنهان کردن دور ریزهای غذایی زیر سطح و یا کابینتی است که روی آن کار می کنید. در این تصویر حفره ای روی جزیره آشپزخانه تعبیه شده تا مواد دور ریختنی درون آن انداخته شود. شما می توانید دور ریز و زباله ها را به راحتی به داخل سطل زباله توکار هدایت کرده و در آن را هم ببندید.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

شما می توانید با ایجاد حفره روی کابینت زباله ها را به راحتی به داخل سطل زباله توکار هدایت کنید

 

۷- محل مناسبی برای سطل زباله آشپزخانه در نظر بگیرید.

زمانی که می خواهید فضای مناسبی برای قرار دادن سطل زباله خانگی انتخاب کنید حتما طرح کلی دکوراسیون آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید. برای مثال قرار دادن سطل زباله مخصوص دور ریز و زباله های غذایی، در کنار میز کار آشپزخانه و یا سینک بهترین گزینه به حساب می آید.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

قرار دادن سطل زباله مخصوص، در کنار میز کار آشپزخانه و یا سینک بهترین گزینه به حساب می آید

 

۸- فضایی برای آماده کردن غذا بسازید.

اگر می خواهید یک قدم بیشتر پیش بروید چرا چنین جایگاهی به عنوان آشپز برای خود نداشته باشید؟ فضایی برای قرار دادن چاقوها، تخته کار، سطل زباله مخصوص دور ریزهای غذایی و… دسترسی راحت تری خواهند داشت. خیلی خوب است که بتوانید این فضا را برای ذخیره کردن چاقوها در یک منحنی چوبی طراحی کنید. چرا که خرد کردن سبزیجات احتیاج به فضایی بسیار مجلل نخواهد داشت!

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

فضایی برای قرار دادن چاقوها و سطل زباله برای دور ریزهای غذایی که دسترسی راحت تری دارند

 

۹- کمی سفارشی و ویژه عمل کنید.

اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود کابینت مینیمال دارید، داشتن یک سطل زباله مستقل در کنار آن گزینه بسیار خوبی به حساب می آید تا محل نگهداری وسایل افزایش یابد. گزینه های زیبا و مناسب متفاوتی موجود هستند که با تنوع در رنگ و اندازه در مقابل شما قرار می گیرند. بنابراین یکی از گزینه های موجود را انتخاب و در آشپزخانه خود از آن استفاده کنید.

 

با در نظر داشتن دکوراسیون آشپزخانه، سطل زباله خانگی را در محلی قرار دهید که به شما اطمینان خاطر دهد جلوی راه را نمی گیرد. اگرفضای کافی هم دارید، چند سطل زباله تهیه کنید تا بتوانید دور ریز غذا یا همان زباله تر را از مواد بازیافتی و زباله خشک تفکیک نمایید. قرار دادن برچسب بر روی این سطل زباله و یا هماهنگ کردن رنگ های آنها می تواند برای جداسازی و تفکیک زباله ها بسیار تاثیر گذار باشد.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

چند سطل زباله تهیه کنید تا بتوانید زباله تر را از مواد بازیافتی و زباله خشک تفکیک نمایید

 

۱۰- به دنبال کاری متفاوت باشید.

بازیافت کار هیجان انگیزی به حساب نمی آید اما سطل های زباله مخصوص هرگز برای شما کسل کننده نخواهند بود. کمی خلاقانه عمل کنید و با سطل زباله آشپزخانه که دارید سلیقه به خرج دهید تا نتیجه متفاوت به دست آورید. کیسه های کاغذی که در تصویر می بینید، بسیار زیبا و جالب بوده و برچسب های نئونی روی آنها دست ساز و جذاب هستند.

 

می توانید با تبدیل کردن این سطل های زباله به اکسسوری های دکوری، فضایی بسیار زیبا، جذاب و خاص تر به آشپزخانه خود هدیه دهید.

در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه

کمی خلاق باشید و از سطل های کاغذی جذاب برای تفکیک زباله استفاده کنید

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در فوت وفن دور کردن مورچه در اشپزخانه بدون سم آرشیو بوی تند دارچین و فرار مورچه ها برای دفع و دور کردن مورچه ها ازمکان زندگیشان کافی است پول نیوز تغییرات نرخ ارز در چند روز اخیر تاثیر اندکی بر بازار خودرو داشت و در برخی از مدل‌ها راههای صرفه جویی در مصرف آبراههای صرفه جویی در مصرف آب متن پيش رو حاصل تلاش يكي از كارشناسان آب منطقه اي فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران طی سطلی کاره …مته در آوردن پیچ هرز اسپید اوت خرید مته در آوردن پیچ هرز اسپید اوتنابود کردن این جانور نفرت انگیز کک چه راههایی وجود …کلید درمان کبد چرب در دستان آنتی اکسیدان ها چای و قهوه ؛ نوشیدن کدام یک برای سلامت چطور بدون قتل و خونریزی از شر موش خانگی خلاص …چطور بدون قتل و خونریزی از شر موش خانگی خلاص شویم؟ توسط فرزاد بیان من هم فکرش رو نمی عکس های دیدنی از ترسناک ترین و دلهره آورترین نقاط …این مکان ها دلهره آورترین نقاط جهان هستند که فقط شجاع ترین افراد قدم به آنجا میگذارند حوادث مجله اینترنتیتبلیغ عجیب یک موسسه حقوقی برای طلاق سریع رقص با ماسک در هوای آلوده جشن عروسی کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت فوت وفن دور کردن مورچه در اشپزخانه بدون سم آرشیو روزمنو بوی تند دارچین و فرار مورچه ها برای دفع و دور کردن مورچه ها ازمکان زندگیشان کافی است مقداری پول نیوز این کارشناس اقتصادی معتقد است هدفمندی یارانه ها در مدتی که اجرا شد نتوانست به اهداف تعیین راههای صرفه جویی در مصرف آب راههای صرفه جویی در مصرف آب پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران طی سطلی کاره ایگوری مته در آوردن پیچ هرز اسپید اوت خرید مته در آوردن پیچ هرز اسپید اوت نابود کردن این جانور نفرت انگیز کک چه راههایی وجود دارد برای دور کردن یا نابود کردن این جانور نفرت انگیز کک چه راههایی وجود دارد ؟ با اینکه ما منزل چطور بدون قتل و خونریزی از شر موش خانگی خلاص شویم؟ چطور بدون قتل و خونریزی از شر موش خانگی خلاص شویم؟ توسط فرزاد بیان من هم فکرش رو نمی کردم عکس های دیدنی از ترسناک ترین و دلهره آورترین نقاط دنیا این مکان ها دلهره آورترین نقاط جهان هستند که فقط شجاع ترین افراد قدم به آنجا میگذارند حوادث مجله اینترنتی تبلیغ عجیب یک موسسه حقوقی برای طلاق سریع رقص با ماسک در هوای آلوده جشن عروسی باورنکردنی در

مطلب در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :در نظر گرفتن بهترین مکان ها برای سطل زباله آشپزخانه
http://mofidestan.ir/%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b8%d8%b1-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b7%d9%84-%d8%b2%d8%a8%d8%a7/
وبلاگ بازدید : 147 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)

            فرمت pdf و خلاصه در ۶۵ صفحه به صورت دست نویس و با کیفیت قابل قبول می باشد.خلاصه فصل یک تا ده انتشارات پیام نور   وقت خود را خواندن کل کتاب هدر ندهید …

نوشته خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته نوشته رضا رسولی و علی صالحی اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته نوشته رضا رسولی و علی صالحی
http://fileavval.ir/%d8%ae%d9%84%d8%a7%d8%b5%d9%87-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%da%a9-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%86/
وبلاگ بازدید : 15 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)


تین نیوز| در فاصله زمانی اندک تا تصویب نهایی لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس و به‌رغم آنکه یکی از محورهای اصلی برنامه ششم، گردشگری عنوان شده و در سیاست‌های کلی ابلاغی این برنامه از سوی رهبری نیز مورد تاکید واقع شده، به باور فعالان این حوزه، در متن برنامه ششم، گردشگری همچنان مورد توجه ویژه‌ قرار نگرفته است. این امر، موضوع نشست دوشنبه شب اعضای کمیسیون گردشگری اتاق ایران با اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بود؛ نشستی که به بررسی مواد ۱۱۲، ۱۱۳، ۱۱۴ و ۱۱۵ گذشت. به گزارش «دنیای اقتصاد»، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس در این نشست به لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ اشاره و از نبود هیچ حکمی در خصوص گردشگری در این لایحه انتقاد کرد. جبار کوچکی‌نژاد پیشنهاد داد تا دیر نشده، سازمان گردشگری احکام بودجه سال آینده را مجدد پیشنهاد دهد.

پیشنهاد واگذاری بهسازی روستاها

دبیرکل اتاق ایران در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالای ایران در حوزه گردشگری گفت: «متاسفانه رشد و توسعه صنعت گردشگری در ایران طبق برنامه جلو نرفته و درحال حاضر فاصله زیادی تا آنچه باید می‌بودیم، داریم.» علیرضا اشرف همچنین با پیش کشیدن موضوع برنامه ششم توسعه و کم‌توجهی آن به گردشگری خاطرنشان کرد: «‌در مواد مربوط به حوزه گردشگری در برنامه ششم، گردشگری غیرزیارتی دیده نشده و هیچ برنامه‌ای برای توسعه آن منظور نشده است.» وی با نگاه به ماده ۱۱۴ برنامه ششم توسعه در مورد بهسازی و احیای ۳۰۰ روستا که قابلیت گردشگری دارند، خواستار توجه ویژه به بخش خصوصی و واگذاری اقداماتی از این دست به بخش خصوصی شد. اشرف افزود: «با توجه به اینکه امروز دولت از نظر بودجه شرایط مناسبی ندارد، پیشنهاد می‌شود بهسازی روستاها به بخش خصوصی واگذار شود.» مرتضی رحمانی‌موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در همین‌باره، بر لزوم ارائه تعریفی دقیق از تشکل‌های بخش گردشگری و ساماندهی آنها تاکید کرد و یادآور شد: «برای تقویت و حضور پررنگ تشکل‌ها در پروژه‌هایی مانند بهسازی روستاها، باید ساماندهی‌ لازم صورت گیرد و در یک مرجع معین مانند اتاق ایران ثبت شوند.»

بی‌مهری نسبت به بخش خصوصی

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران نیز در این نشست با اشاره به سیاست‌های ۸۰ بندی مقام معظم رهبری در خصوص لایحه برنامه ششم گفت: «به نظر می‌رسد توجه و اهتمام ایشان به مقوله گردشگری را می‌توان در بندهای ۵۰ و ۵۱ به‌طور مستقیم و بندهای ۱-۷ اقتصادی مشاهده کرد؛ این درحالی است که به‌رغم این تاکیدات، دولت لایحه برنامه ششم را با توجه ناکافی نسبت به توسعه گردشگری تنظیم کرده است.» احمد اصغری با بیان اینکه در بخش اهداف، اثری از گردشگری نیست، خاطرنشان کرد: «مهم‌ترین بخشی که دولت باید حسن نیت خود را به گردشگری و توسعه بخش خصوصی نشان می‌داد، در احکام و برنامه‌ها بود که متاسفانه این مهم دیده نشده است.» وی افزود: «البته در اصلاحیه لایحه که در کمیسیون تلفیق صورت گرفته در مواد ۱۱۳، ۱۱۴ و ۱۱۵ به گردشگری پرداخته شده اما در این بخش نیز بخش خصوصی مورد بی‌مهری قرار گرفته است.» این فعال اقتصادی در ادامه ضمن ارائه ۹ پیشنهاد از جانب کمیسیون گردشگری اتاق ایران در راستای اصلاح مواد لایحه و برای حمایت از بخش خصوصی به‌عنوان موتور محرک توسعه گردشگری، تصریح کرد: «تخصیص بخشی از درآمدهای مالیاتی و عوارض حاصل از خروج ارز از کشور و گردشگری ورودی به بخش خصوصی گردشگری برای هزینه در بخش بازاریابی و تبلیغات و حمایت از کسب و کارهای کارآفرین در صنعت گردشگری و صنایع وابسته، یکی از پیشنهادهای ما برای اصلاح مواد لایحه است.»

حذف رویه‌ها و قوانین دست و پاگیر در راه‌اندازی کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و همچنین کاهش قوانين دست و پا گير فرهنگي و مذهبي براي جذب حداكثري گردشگر خارجي؛ تسهیل قوانين و مقررات حاكم بر توليد صنايع‌دستي و حمايت ويژه از اين بخش از زنجيره تامين گردشگري؛ حمایت از بخش‌های فعال گردشگری در قالب سیاست‌های پولی و مالی به‌ویژه تخفیف‌‌ها و معافیت‌های مالیاتی، اصلاح بند مربوط به حذف معافیت‌های مالیاتی در برنامه ششم، نیاز به حمايت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و ايجاد مشوق‌هاي مالياتي براي تقويت انگيزه و اميد در آنها؛ ارائه تسهیلات ویژه از محل صندوق توسعه ملی در جهت توسعه گردشگری داخلی و ورودی به صورت ارزی و ریالی و حمایت از کارآفرینی و کسب و کارهای نوی گردشگری در قالب برنامه‌های کسب‌وکارهای دانش‌بنیان از دیگر پیشنهادهای مطرح شده بود.

وی در عین حال، ايجاد تسهيلات ويژه براي صدور مجوزهاي الكترونيكي به‌منظور سرعت‌بخشي به رونق و توسعه كسب و كار در بخش خدمات گردشگري؛ اصلاح بند ماده ۱۱۵ لایحه برنامه ششم و الزام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ارائه برنامه زمان‌بندی برای اجرای کاهش تصدیگری و چابک‌سازی این سازمان و تخصیص بودجه ویژه متناسب با انتظارات و رسالت‌های تعریف‌شده برای سازمان به‌ویژه در حوزه اشتغال ۱۵۰ هزار نفری و رشد ۵ برابری تعداد گردشگران تا پایان برنامه ۱۴۰۴ نیز به‌عنوان پیشنهادهایی دیگر برای اصلاح لایحه برنامه ششم مطرح شد. درحالی که قرار بود در این نشست هم مفاد و بندهای احکام در برنامه ششم توسعه در حوزه صنعت گردشگری و صنایع وابسته بررسی شوند و هم جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ در این حوزه، اما به‌دلیل چالش‌هایی که برسر مفاد برنامه ششم میان اعضای کمیسیون و معاون گردشگری کشور رخ داد، ادامه بحث‌ها به جلسه‌ای دیگر موکول شد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پارسی نیوزهمشهری آنلاین تصویربرداری مجموعه تلویزیونی خانه ما به کارگردانی سامان مقدم در آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال ای …آخرینتغییراتخدمتسربازیفهرست اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها موجود در این صفحه معرفی جاذبه های گردشگری ارمنستان ایروان لست …ارمنستان با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان استعکس های خفن و لو رفته آنجلینا جولی قبل از معروفیتسرگرمیاختصاصی تاپ نازعکس های جالب آنجلینا جولی در دوران جوانی و نوجوانی قبل از معروف شدن عکسهای جالب از دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر البته سرور اصلی این برنامه مثل اکثر برنامه های چت در کشورهای خارجی میباشد و هیچگونه دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی عکس نقشه جدید تقسیمات کشوری و اتصال استان فارس به …پارتها چه ربطی به نجات پارسها دارند در لشکر هخامنشیان از ۷۲ ملت سرباز وجود داشته در جعل استفاده از سند مجعول بسم الله الرحمن الرحیم جعل استفاده از سند مجعول مقدمه با عنایت به مالکیت شخصی و مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …انتشار گزارشی راجع به کارتن خواب هایی که در گور می خوابند تکانه ی عجیبی در رسانه ها شهر هوشمندشرکت هلند به ارتقاء شهر به عنوان یک شهر هوشمند برای کمک می ‌ کند این شرکت در حال پارسی نیوز «همشهری آنلاین» تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم در لوکیشن آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال «ای استخدام» آخرینتغییراتخدمت فهرست اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها موجود در این صفحه معرفی جاذبه های گردشگری ارمنستان ایروان لست سکند ارمنستان با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان است عکس های خفن و لو رفته آنجلینا جولی قبل از معروفیت … اختصاصی تاپ ناز عکس های جالب آنجلینا جولی در دوران جوانی و نوجوانی قبل از معروف شدن عکسهای جالب از آنجلینا دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر البته سرور اصلی این برنامه مثل اکثر برنامه های چت در کشورهای خارجی میباشد و هیچگونه امنیتی دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟ دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی عکس نقشه جدید تقسیمات کشوری و اتصال استان فارس به خلیج فارس پارتها چه ربطی به نجات پارسها دارند در لشکر هخامنشیان از ۷۲ ملت سرباز وجود داشته در ضمن رو جعل استفاده از سند مجعول بسم الله الرحمن الرحیم جعل استفاده از سند مجعول مقدمه با عنایت به مالکیت شخصی و احترام به آن مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی انتشار گزارشی راجع به کارتن خواب هایی که در گور می خوابند تکانه ی عجیبی در رسانه ها ایجاد کرد شهر هوشمند شرکت هلند به ارتقاء شهر به عنوان یک شهر هوشمند برای کمک می ‌ کند این شرکت در حال توسعه

مطلب ایراد به برنامه ششم گردشگری در وقت اضافه در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :ایراد به برنامه ششم گردشگری در وقت اضافه
http://mofidestan.ir/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b4%d8%b4%d9%85-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d9%82%d8%aa-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81/
وبلاگ بازدید : 31 دوشنبه 13 دی 1395 نظرات (0)
» :: افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ
http://uupload.ir/files/pl52_1.png











خرید و دانلود محصول

1395/01/08
شماره , بانک شماره , بازدید , افزایش بازدید , سایت , وبلاگ , بازدید سایت , بازدید وب سایت , وب سایت , بازدید وبلاگ , همه چیز




افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ - خرید فایل ... file-98.blogsky.com/1395/08/21/post-24610/‎Cachedافزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ ... برچسب‌ها: شماره، بانک شماره، بازدید، افزایش بازدید، سایت، وبلاگ، بازدید سایت، بازدید وب سایت، وب ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ - داکز دی ال docsdl.blogsky.com/.../-افزایش-تضمینی100درصدی-بازدید-کننده-سایت-و-وبلاگ‎Cached11 مه 2016 ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ - داکز دی ال - دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی. افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ sakhtblog.lineblog.ir/.../+افزایش+تضمینی100درصدی+بازدید+کننده+سایت+و+وبلاگ‎Cachedافزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ, <-BlogAbout->, افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ - فروش فایل file-niko.ir/2016/06/12/افزایش-تضمینی100درصدی-بازدید-کننده-سای-2/ 12 ژوئن 2016 ... افزایش تضمینی۱۰۰درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ http://uupload.ir/files/ pl52_1.png. خرید و دانلود محصول. ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ... افزایش بازدید وبلاگ 500dollars2surf.blogfa.com/‎Cached Similarحتماً از فوايد افزايش بازديد و ترافيك سايت اگاهي داريد ؛ افزايش ترافيك كه داشته باشيد ... بازديدكننده خارجي ممكنه به محض اينكه وارد سايت شما بشه و متوجه كه سايت ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ-2 – مقالات آینده! futurearticle.ir/articles/78987‎Cached5 ژوئن 2015 ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ-2. حجم فایل 8.04 MB; فرمت فایل zip. شماره; بانک شماره; بازدید; افزایش بازدید; سایت ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ - فروشگاه سون son-shop.ir/.../افزایش-تضمینی100درصدی-بازدید-کننده-سای-2/‎Cached12 ا کتبر 2016 ... Tagged افزایش بازدید, بازدید, بازدید سایت, بازدید وب سایت, بازدید وبلاگ, بانک شماره, دانلود افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ - گوفایل gofiles.top/2016/.../افزایش-تضمینی100درصدی-بازدید-کننده-سایت/‎Cached26 مه 2016 ... افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ http://uupload.ir/files/ pl52_1.png. خرید و دانلود محصول. 1395/01/08. اطلاعات محصول:. افزایش بازدید رایگان و ارتقاء رتبه آلکسا superalexa.blogfa.com/‎Cached Similarو اما سیستم دوست داشتنی feelingsurf که با عضویت و استفاده از این سیستم می توانید تا 540 نفر در هر ساعت بازدید کننده به سایت یا وبلاگ خود روانه کنید. افزایش تضمینی100درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ mwebripperi.saharstore.ir/page/2/ اگه شما هم یه سایت یا وبلاگ شخصی دارید لابد میزان بازدید از سایتتون براتون ... تو این مطلب می خوام به زبون خیلی ساده واسه افزایش بازدیدکننده و پیج رنک یه راه حل .

نوشته افزایش تضمینی۱۰۰درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :افزایش تضمینی۱۰۰درصدی بازدید کننده سایت و وبلاگ
http://file.takhfifestan.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d8%b6%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c100%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/
وبلاگ بازدید : 57 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)




سر یک اسب را در فضا ببینید/ عکس روز ناسا


دانش > نجوم – این ابر غباری میان‌ستاره‌ای باشکوه بر اثر تابش و بادهای ستاره‌ای تراشیده شده و به این شکل در آمده است. این ابر بزرگ فضایی با نام سحابی سر اسب هم شناخته می‌شود و در فاصله‌ی ۱۵۰۰ سال نوری از ما و مجموعه‌ی سحابی‌ شکارچی قرار دارد.

 ارتفاع این سحابی که با نام بارنارد ۳۳ هم شناخته می‌شود تقریبا پنج سال نوری است و تنها به این دلیل آن را می‌بینیم که غبار کدر آن جلوی سحابی نشری قرمز‌رنگ IC 434 قرار گرفته است. ستاره‌ها درون ابر تاریک در حال تشکیل شدن هستند. سمت چپ پایین عکس سحابی بازتابی آبی‌رنگ NGC 2023  مشاهده مي‌شود که دور یک ستاره‌ داغ و جوان را گرفته است.

براي ديدن عكس در ابعاد بزرگتر روي آن كليك كنيد.

۵۴۵۴

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بدل هالیوودی گلشیفته فراهانی را ببینید عکسبدلهالیوودیگلشیفتهعکس جالب از بدل بازیگر مشهور و جنجالی ایران در آمریکا بسیاری از بازیگران هالیوودی عصر ايران مسوولان فدراسیون فوتبال و حتی باشگاه های ایرانی مدام برنامه تدارک در امارات را می فال نیمه ماه فروردین برای بسیاری از متولدین این ماه استراحت و در صورت امكان سفرهای كوتاه توصیه می الف لحظه شکار شیر نَر تصاویری جالب از لحظه شکار یک بُز کوهی توسط یک شیر گرسنه در پارک ملی گالاگادی در پول نیوز نکته مهم در انتخاب یک استراتژی کارآمد، توانایی آن در انگیزه بخشی به کارکنان در راستای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ما عادت کرده ایم تا سرمان درد گرفت، برویم سر بسته داروها، یک مسکن یا هر داروی دیگری را الف خنده‌دارترین عکس‌های حیات‌وحش که تاکنون …خنده‌دارترین عکس‌های حیات‌وحش که تاکنون ندیده اید آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم …وقتی امام خمینی را از خود او بهتر می شناسیم فهرستی از دیدگاه های متفاوت شهید مطهری اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات بدل هالیوودی گلشیفته فراهانی را ببینید عکس بدلهالیوودیگلشیفته عکس جالب از بدل بازیگر مشهور و جنجالی ایران در آمریکا بسیاری از بازیگران هالیوودی برای عصر ايران مسوولان فدراسیون فوتبال و حتی باشگاه های ایرانی مدام برنامه تدارک در امارات را می ریزند در فال نیمه ماه فروردین برای بسیاری از متولدین این ماه استراحت و در صورت امكان سفرهای كوتاه توصیه می‌شود الف لحظه شکار شیر نَر تصاویری جالب از لحظه شکار یک بُز کوهی توسط یک شیر گرسنه در پارک ملی گالاگادی در آفریقای جنوبی پول نیوز نکته مهم در انتخاب یک استراتژی کارآمد، توانایی آن در انگیزه بخشی به کارکنان در راستای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی ما عادت کرده ایم تا سرمان درد گرفت، برویم سر بسته داروها، یک مسکن یا هر داروی دیگری را برای الف خنده‌دارترین عکس‌های حیات‌وحش که تاکنون ندیده اید خنده‌دارترین عکس‌های حیات‌وحش که تاکنون ندیده اید آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم ساندیس خور وقتی امام خمینی را از خود او بهتر می شناسیم فهرستی از دیدگاه های متفاوت شهید مطهری پیرامون اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید مقالات مفید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات عمومی

مطلب سر یک اسب را در فضا ببینید/ عکس روز ناسا در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :سر یک اسب را در فضا ببینید/ عکس روز ناسا
http://mofidestan.ir/%d8%b3%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d8%af-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7/
وبلاگ بازدید : 23 یکشنبه 05 دی 1395 نظرات (0)
» :: خط تولید چاپگر عریض
طرح توجیهی راه اندازی خط تولید چاپگر عریض با جزییات کامل
خرید و دانلود محصول

1394/09/03
خط تولید چاپگر عریض , طرح توجیهی راه اندازی خط تولید چاپگر عریض با جزییات کامل , طرح توجیهی راه اندازی خط تولید چاپگر عریض , طرح توجیهی راه اندازی خط تولید




طرح توجیهی تولید چاپگر عریض | طرح توجیهی bumsconf1391.ir/tag/طرح-توجیهی-تولید-چاپگر-عریض‎Cachedگزارش حاضر طرح توجیهی تولید چاپگر عریض می باشد این گزارش در قالب متدولوژی ... نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در فرآیند تولید چاپگر عریض ماشین آلات خط تولید چاپگر عریض - قیمت 10,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت-خرید/17516393-خط-تولید-چاپگر-عریض خط تولید چاپگر عریض محدوده قیمت از 10000 تومان از فروشگاه فروشگاه فاطمه زینب. برچسب خط تولید چاپگر عریض - داکز دی ال docsdl.blogsky.com/tag/خط-تولید-چاپگر-عریض‎Cached28 مه 2016 ... برچسب خط تولید چاپگر عریض - داکز دی ال - دانلود مقالات و جزوات آموزشی - دانشگاهی . خط تولید چاپگر عریض - دانلود انواع فایل irandocs.blogsky.com/1395/06/23/post-22220/ 13 سپتامبر 2016 ... خط تولید چاپگر عریض - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/ post-53414/ Cachedخط تولید چاپگر عریض. چهارشنبه 13 مرداد ... Images for خط تولید چاپگر عریض خط تولید مرکب چاپگر عریض - نیاز روز www.niazerooz.com/keys/خط-تولید-مرکب-چاپگر-عریض/‎Cachedفروش دستگاه چاپ بنر ( نقد و اقساط ... ... Xaar 128 و ... دارنده مجوز رسمی تولید از وزارت صنایع ، وزارت ارشاد ، نمایندگی رسمی فروش چاپگر های عریض EPSON ، تولید ... خط تولید چاپگر عریض - قیمت 10,000 تومان - Selz.ir https://selz.ir/قیمت-خرید/18668012-خط-تولید-چاپگر-عریض خط تولید چاپگر عریض محدوده قیمت از 10000 تومان از فروشگاه پروژه یاب دانلود پروژه و مقاله. خط تولید چاپگر عریض – مقالات آینده! futurearticle.ir/articles/6582‎Cached23 آوريل 2016 ... طرح توجیهی راه اندازی خط تولید چاپگر عریض با جزییات کامل. حجم فایل 424.45KB; فرمت فایل pdf. خط تولید چاپگر عریض; طرح توجیهی راه اندازی ... چاپگرهای عریض EPSON Stylus Pro 9890 با گارانتی آواژنگ www.avajang.com/Product_Large%20Format%20Printer_EPSON_Stylus_Pro_9890.aspx?...‎Cachedچاپگر صنعتی 44 اینچی Stylus Pro 9890 ترکیبی از دقت بالای رنگ با چاپ پر ... SpectroProofer اختیاری در خط تولید: با استفاده از ساخت پروفایل های مختلف ICC ... خط تولید چاپگر عریض بایگانی - پرشین فایلز persianfiles.ir/tag/خط-تولید-چاپگر-عریض/ برچسب مطالب: خط تولید چاپگر عریض. img16025_el_13940903-133915_. محصولات دانلودی. توسط administrator جولای 14, 2016 ...

نوشته خط تولید چاپگر عریض اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :خط تولید چاپگر عریض
http://file.takhfifestan.com/%d8%ae%d8%b7-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%86%d8%a7%d9%be%da%af%d8%b1-%d8%b9%d8%b1%db%8c%d8%b6/
وبلاگ بازدید : 31 جمعه 03 دی 1395 نظرات (0)

فهرست مطالب این کتاب : ۱- مقدمه ۲- آتشکاری پله ای با قطر کم ۱-۲- قطر حفاری ۲-۲- ارتفاع حفاری ۳-۲- الگوی حفاری ، گل گذاری و اضافه حفاری ۴-۲- شیب چال  5-2- توزیع خرج ۶-۲- مثال ۳- آتشکاری با قطر زیاد ۱-۳- قطر حفاری ۲-۳- ارتفاع پله ۳-۳- گل گذاری ۴-۳- اضافه حفاری ۵-۳- شیب چال ها ۶-۳- الگوی حفاری ۷-۳- توزیع خرج ۸-۳- مثال ۴- آتشکاری پله ای با چال های افقی ۵- آتشکاری تولیدی Rip-Rap 6- آتشکاری ریختگی ضمیمه ۱- فرمول های محاسبه الگوی آتشکاری پله ای ۱- آندرسون(۱۹۵۲) ۲- فرانکل Frankel 3- Pearse 4- Hino 5- Allsman 6- Ash 7- Lange fors 8- Hansen 9- Ucar 10- Konya 11- Foldesi 12- praillet 13- Lopez Jimeno 14- Konya 1983 15- Berta 1985 16- Bruce Carr 17- S.C.Olofsson 18- Ruston 1990    نوع فایل : PDF تعداد صفحات : ۳۶   …

نوشته کتاب آتشکاری پله ای اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :کتاب آتشکاری پله ای
http://filefori.ir/2016/12/23/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a2%d8%aa%d8%b4%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c/
وبلاگ بازدید : 59 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)


خواص کاکوتی (Ziziphora) شامل تقویت بدن و نیروی جنسی، ضدعفونی کننده، ضد سرماخوردگی، مقوی قلب و … است. دیگر فواید و خواص کاکوتی را بشناسید.

کاکوتی گیاهی کوهی
از تیره نعنائیان و با آویشن هم خانواده است. به این گیاه آویشن برگ باریک نیز می
گویند، نامهای دیگر آن کاکوتو، پونه کوهی، علف کبک، اشتویا،
پلنگ مشک و برخی نام
های
دیگر است. عطر گیاه کاکوتی بسیار نزیک به آویشن و کمی هم شبیه به پونه است.

قسمتهای مورد استفاده این گیاه شامل قسمتهای هوایی (برگ و گل) میباشد، اسانس این گیاه دارای پولگون، منتون،
ایزومنتون، منتول، تانن، فالونوئیدها و … است.

خواص
کاکوتی (طبیعت و خواص درمانی)

طبیعت
گیاه کاکوتی گرم و خشک است.

خواص
کاکوتی بسیار شبیه به خواص آویشن است، با این تفاوت که آویشن بیشتر در بیماری
های تنفسی استفاده میشود ولی کاکوتی اغلب در درمان اختلالات گوارشی نظیر
اسهال و دل پیچه کاربرد دارد.

خواص
دارویی این گیاه به
طور خلاصه عبارتند از:

  • کاکوتی
    صفرا بر است اگر صبح و عصر به جای چای میل شود.
  • گیاه
    کاکوتی بادشکن، خلط آور و قاعده آور است.
  • کاکوتی
    تقویت کننده نیروی جنسی مردان است.
  • یکی از
    خواص کاکوتی تقویت افرادی است که بدن ضعیفی دارند، این افراد بایستی از حمام
    کاکوتی استفاده کنند. به این صورت که ۱۰۰ گرم کاکوتی را در ۳ لیتر آب جوشانده، در وان
    ریخته و داخل وان بنشینید.
  • کاکوتی به
    صورت جوشانده یا دم کرده برای درمان تب مالت استفاده میشود.
  • از دیگر
    خواص کاکوتی تقویت معده است، چنانچه یک ساعت بعد از غذا دم کرده آن میل شود.
  • برای جلوگیری
    از خونریزی بینی از دم کرده کاکوتی استفاده شود و پنبهای را آغشته به کاکوتی در بینی بگذارید.
  • گیاه
    کاکوتی ضد باکتری، ضد سرماخوردگی و ضد عفونی کننده روده است.
  • کاکوتی
    باعث جذب غذا میشود و تاثیر منفی بر روی آهن
    غذا ندارد.
  • در
    پاکستان از گیاه کاکوتی برای درمان بیماری تیفوئید استفاده میشود.
  • کاکوتی
    اغلب در درمان اختلالات گوارشی نظیر اسهال و دل پیچه و ضداسپاسم نیز کار برد دارد.
  • جوشانده
    کاکوتی در رفع رماتیسم و نرمی استخوان مفید است و غرغره جوشانده آن ورم لوزه را
    برطرف می‌کند.
  • در تابستان يك نوشيدنی خوب جهت خنك شدن بدن
    است.


عکس کاکوتی، خواص کاکوتی، کاکوتی چیست، گیاه کاکوتی


مضرات
کاکوتی (عوارض جانبی، موارد احتیاط و منع مصرف)

مصرف
کاکوتی در دوران بارداری بر جذب آهن بدن تاثیر دارد.

به طور
کلی مصرف گیاه کاکوتی نباید به صورت مداوم و زیاد باشد و بهتر است پس از هر ۶ روز
مصرف مداوم، یک روز و پس از هر ۳ هفته مصرف، یک هفته از مصرف آن خودداری شود.

دیگر
کاربردها و خواص کاکوتی

گیاه
کاکوتی در نواحی کوهستانی ایران (به ویژه کردستان) به عنوان ادویه در غذا، کاربرد
وسیعی دارد و در پخت غذاهای ایتالیایی جایگزین بهتری نسبت به آویشن است.

از برگهای خرد شده کاکوتی به عنوان طعم دهنده دوغ
می
توان استفاده کرد.

چوپانان و
کوهنوردان گیاه کاکوتی را جمع
آوری و
با این گیاه تازه چای درست می
کنند.

در
اذربایجان در فصل بهار مردم محلی این گیاه را جمع آوری و به چای اضافه می
کنند، همچنین استفاده از خشک شده این گیاه
به صورت پودر در این منطقه مرسوم بوده و
از خواص کاکوتی برای
درمان ناباروری در این منطقه استفاده می
شود.

برای درست
کردن چای کاکوتی: سه نوبت در روز، در هر نوبت ۱ قاشق چایخوری (۲ تا ۳ گرم) از پودر
گیاه را در ۱ فنجان آب جوش بریزید، پس از مدت ۱۰ دقیقه آن را صاف و بعد از غذا میل
کنید.

گردآوری:
مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خواص رازیانه و آشنایی با گیاه رازیانه و فواید درمانی در این پست از سایت آکاایران شما را با خواص دارویی و خواص درمانی گیاه رازیانه آشنا می آشنایی با خواص گیاه کاکوتیخواص گیاه کاکوتی یک متخصص تغذیه گفت گیاه کاکوتی مقوى معده و ضد عفونى کننده مجارى خواص چای گزنه چیست، خواص دارویی گزنه، فواید گزنه …گزنهخواص گزنهخواص چای گزنهخواص دارویی چای گزنهفواید چای گزنهخاصیت چای گزنهچای داروهای گیاهی،طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،داروهای …خواص چای سبز خواص زنجبیلچای ترشفواید چای سبزدرمان گیاهی داروهای گیاهیداروهای خواص رازیانه و آشنایی با گیاه رازیانه و فواید درمانی رازیانه در این پست از سایت آکاایران شما را با خواص دارویی و خواص درمانی گیاه رازیانه آشنا می کنیم آشنایی با خواص گیاه کاکوتی خواص گیاه کاکوتی یک متخصص تغذیه گفت گیاه کاکوتی مقوى معده و ضد عفونى کننده مجارى تنفسى است خواص چای گزنه چیست، خواص دارویی گزنه، فواید گزنه آکا گزنهخواص گزنهخواص چای گزنهخواص دارویی چای گزنهفواید چای گزنهخاصیت چای گزنهچای گزنه در داروهای گیاهی،طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،داروهای گیاهی لاغری خواص چای سبز خواص زنجبیلچای ترشفواید چای سبزدرمان گیاهی داروهای گیاهیداروهای گیاهی

مطلب خواص کاکوتی چیست؟ (آشنایی با فواید و خواص گیاه کاکوتی) در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :خواص کاکوتی چیست؟ (آشنایی با فواید و خواص گیاه کاکوتی)
http://mofidestan.ir/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%da%a9%d8%a7%da%a9%d9%88%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%a7/
وبلاگ بازدید : 23 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)

پاورپوینت پایگاه های اطلاعاتی ۱)  سیر تحول سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات (Storage and Retrieval Systems)     1-1) مقدمه : نیاز همیشه انسان به اطلاعات   2-1) تعریف سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات   3-1) تعریف سیستم واسط ذخیره و بازیابی   4-1) عناصر تشکیل دهنده یک سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات     – سخت افزار    (Hardware)   – نرم  افزار  (Software)   – كاربر      (User)   – داده   (Data)     5-1) تعریف داده و اطلاع   6-1) مروری بر نسلهای تکنولوژی سیستم واسط     و … در ۲۹ اسلايد قابل ويرايش …

نوشته دانلود پاورپوینت پایگاه های اطلاعاتی اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت پایگاه های اطلاعاتی
http://filedanesh.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%be%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa%db%8c/
وبلاگ بازدید : 15 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)

نمونه فایل اتوکد طراحی آمفی تئاتر همراه با طراحی دقیق سایت پلان، پلان های اجرایی، مقاطع و نماها – فایل اتوکد طراحی آمفی تئاتر – سایت پلان طراحی شده به صورت زیبا و دقیق – پلان های طراحی شده مبلمان شده – مقاطع و – نماها …

نوشته فایل اتوکد طراحی آمفی تئاتر همراه با طراحی دقیق سایت پلان، پلان های اجرایی، مقاطع و نماها اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :فایل اتوکد طراحی آمفی تئاتر همراه با طراحی دقیق سایت پلان، پلان های اجرایی، مقاطع و نماها
http://fileavval.ir/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%aa%d9%88%da%a9%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%81%db%8c-%d8%aa%d8%a6%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%b7%d8%b1/
وبلاگ بازدید : 25 شنبه 27 آذر 1395 نظرات (0)


ماهنامه همشهری تندرستی: یکی از بهترین فصل ها از نظر من فصلی است که پسته به بازار می آید! وای که چقدر پسته تازه خوشمزه است. به نظرم یکی از هیجان انگیزترین چیزهایی که در این دنیا وجود دارد پسته تازه است. تا می توانید از این مغز خوش رنگ و خوش طعم استفاده کنید چون تا به خودمان بیاییم می بینیم تمام شده است و باید تا سال بعد انتظارش را بکشیم. البته پسته خشک در همه فصل ها موجود است ولی تازه آن چیز دیگری است.

پاستا با سس پسته و پنیر پارمسان

مواد لازم:

  • ۱ بسته ماکارونی ۴۵۰ گرمی
  • ۳ عدد کدوسبز
  • ۲۵ گرم کره
  • ۱ پیمانه پسته خرد شده
  • ۴ ق س روغن زیتون
  • ۲ حبه سیر له شده
  • ۱ پیمانه ریحان
  • ۲/۱ پیمانه پنیر پارمسان
  • ۲/۱ ق چ رنده پوست لیمو
  • به میزان لازم نمک و فلفل

 

 یک روز خوب با پسته

 

طرز تهیه:

۱٫ در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید، سپس ماکارونی را همراه با کمی نمک داخل آن بریزید. صبر کنید تا ماکارونی کاملا نرم شود، سپس آن را داخل سبد بریزید.

۲٫ کدوسبزها را بشویید و پوست بگیرید، سپس آنها را ریز رنده کنید و کنار بگذارید. سیر، پسته خرد شده، روغن زیتون، برگ های ریحان، یک قاشق چای خوری نمک، کمی فلفل و رنده پوست لیمو را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. حالا کدوهای رنده شده را اضافه کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید تا همه مواد خوب با هم مخلوط شوند.

۳٫ در یک تابه کره را بریزید و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید. وقتی کره آب شد، پاستا را داخل آن بریزید. ۴/۳ سس پسته را هم بریزید و مواد را به آرامی با هم مخلوط کنید. در انتها پنیر رنده شده و در صورت نیاز مقداری نمک و فلفل هم اضافه کنید و دوباره مواد را با هم مخلوط کنید.

۴٫ پاستا را داخل ظرف مورد نظرتان بریزید و همراه با بقیه سس سرو کنید.

 


مافین پسته با خامه اضافه

مواد لازم:

  • ۱۱۵ گرم کره
  • ۲۵۰ گرم شکر
  • ۲ عدد تخم مرغ
  • ۲/۱ و ۱ ق چ گلاب
  • ۲۰۰ میلی لیتر شیر
  • ۲۲۵ گرم آرد
  • ۲ ق چ بیکینگ پودر
  • ۲/۱ ق چ نمک
  • ۵۰ گرم پسته خرد شده
  • مواد لازم برای خامه رویی
  • ۲۴۰ گرم کره
  • ۵۰۰ گرم پودر قند
  • ۲ ق چ گلاب
  • ۱ ق س شیر
  • ۲/۱ ق چ نمک
  • مقداری رنگ خوراکی صورتی
  • مقداری پسته خرد شده برای تزیین

 

یک روز خوب با پسته 

 

طرز تهیه:

۱٫ فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید تا گرم شود. ۱۲ عدد قالب مافین را با کاغذهای مخصوص بپوشانید و کنار بگذارید. در یک کاسه مناسب، کره و شکر را بریزید و با همزن برقی حدود ۵-۴ دقیقه بزنید. سپس تخم مرغ ها را همراه با گلاب اضافه کنید. دقت کنید که تخم مرغ ها را باید دانه دانه اضافه کنید و بعد از هر عدد تخم مرغ، مخلوط را خوب هم بزنید.

۲٫ در یک کاسه دیگر آرد، بیکینگ پودر و نمک را خوب با هم مخلوط کنید. حالا باید مخلوط آرد را به مواد اضافه کنید ولی دقت کنید که این کار باید در سه مرحله انجام شود. به این صورت که ابتدا ۳/۱ از مخلوط آرد را اضافه کنید و هم بزنید، سپس نیمی از شیر را بریزید و به هم زدن ادامه دهید و دوباره ۳/۱ دیگر از مخلوط آرد را اضافه و هم بزنید. در این مرحله بقیه شیر را بریزید. بعد از این که مواد را خوب با هم مخلوط کردید، بقیه آرد را بریزید. برای راحتی کار بهتر است از یک همزن دستی استفاده کنید. در انتها پسته های خرد شده را اضافه کنید. مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا مایه کیک آماده شود.

۳٫ ۴/۳ از قالب های مافین را با مایه کیک پر کنید، سپس آنها را به مدت ۳۵-۳۰ دقیقه داخل فر قرار دهید تا کیک ها بپزند. در این میان خامه روی کیک را آماده کنید. به این صورت که کره را با همزن برقی حدود ۲ دقیقه بزنید. سپس پودر قند را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا با هم مخلوط شود. حالا گلاب، نمک و چند قطره رنگ خوراکی اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید. در مرحله آخر شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا خامه غلیظ و یکدستی حاصل شود.

۴٫ وقتی کیک ها را از فر در آوردید، صبر کنید تا کاملا خنک شوند، سپس آنها را با خامه ای که آماده کرده اید و مقداری پسته خرد شده تزیین و سرو کنید.

 


چیز کیک پسته و شکلات

مواد لازم:

  • ۱۵۰ گرم کره آب شده
  • ۳۰۰ گرم بیسکویت
  • ۴۰۰ گرم پنیر خامه ای
  • ۳۰۰ گرم خامه فرم گرفته
  • ۷۵ گرم پودر قند
  • ۳۰۰ گرم شکلات سفید آب شده
  • ۱۰۰ گرم پسته خرد شده
  • مواد لازم برای تزیین
  • ۲۵ گرم پسته خرد شده
  • ۵۰ گرم شکلات آب شده
  • مقداری خامه فرم گرفته

 

یک روز خوب با پسته 

 

طرز تهیه:

۱٫ بیسکویت ها را خرد کنید و داخل ظرف غذاساز بریزید. دستگاه را روشن کنید تا بیسکویت ها کاملا خرد شوند. سپس آنها را داخل یک کاسه بریزید. حالا کره را اضافه کنید و هم بزنید تا بیسکویت و کره خوب با هم مخلوط شوند. قالب کمربندی مناسبی را با کاغذ روغنی بپوشانید، سپس مخلوط را داخل آن بریزید و خوب پخش کنید. مخلوط را با پشت قاشق داخل قالب فشار دهید تا یک لایه تشکیل شود. قالب را حدود ۳۰ دقیقه داخل یخچال بگذارید.

۲٫ در این میان در یک کاسه پنیر خامه ای را بریزید و آن را با همزن خوب بزنید تا یکدست شود. سپس خامه و پودر قند را بریزید و به هم زدن ادامه دهید. حالا باید شکلات سفید آب شده و سرد را همراه با پسته خرد شده اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا لایه چیز کیک آماده شود.

۳٫ بعد از این که لایه داخل قالب کاملا سفت شد، لایه چیز کیک را روی آن بریزید، سپس قالب را دوباره داخل یخچال قرار دهید تا مواد کاملا سفت شوند.

۴٫ بعد از آماده شدن چیز کیک آن را با شکلات آب شده، خامه فرم گرفته و مقداری پسته خرد شده تزیین و سرو کنید.

 


خوراک مرغ با طعم پسته و پیازچه

مواد لازم:

  • ۵۰۰ گرم فیله مرغ
  • ۱ عدد فلفل دلمه ای قرمز
  • ۱ پیمانه پودر پسته
  • ۴/۱ پیمانه برگ جعفری
  • ۴/۱ پیمانه شیر
  • ۴ عدد پیازچه خرد شده
  • به میزان لازم نمک، فلفل و روغن
  • مواد لازم برای مرینت کردن مرینت کردن مرغ
  • ۱ ق س زردچوبه
  • ۱ ق س پودر کاری
  • ۱ ق س دانه گشنیز
  • ۲ ق س سس سویا
  • ۴/۱ پیمانه شیر
  • ۱ ق س آب لیمو

 

یک روز خوب با پسته 

 

طرز تهیه:

۱٫ یک تابه نچسب را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس دانه های گشنیز را حدود ۱ دقیقه داخل آن تفت دهید، سپس آنها را داخل یک کاسه مناسب بریزید. بقیه مواد را هم برای مرینت کردن اضافه کنید و هم بزنید. مرغ را به صورت تکه های ۵-۴ سانتی متری خرد کنید و داخل کاسه بریزید. تکه های مرغ را آغشته به مواد کنید. حدود ۳۰ دقیقه کاسه را داخل یخچال قرار دهید.

۲٫ بعد از زمان ذکر شده داخل یک تابه مناسب مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس تکه های مرغ را داخل آن تفت دهید. بعد از ۴-۳ دقیقه فلفل دلمه ای خرد شده را همراه با پیازچه های خرد شده اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید.

۳٫ حالا باید پودر پسته را اضافه کنید. حدود ۲-۱ دقیقه دیگر مواد را با هم تفت دهید، سپس شیر را اضافه کنید. کمی نمک و فلفل هم بریزید. مواد را به آرامی با هم مخلوط کنید. صبر کنید تا خوراک جا بیفتد و غلیظ شود. در انتها جعفری را هم اضافه کنید.

۴٫ وقتی خوراک جا افتاد، آن را داخل ظرف مورد نظرتان بریزید و سرو کنید.

 


حلقه نان با طعم پسته و گل محمدی

مواد لازم:

  • ۲ پیمانه آرد
  • ۲/۱ ق چ نمک
  • ۲/۱ پیمانه شیر ولرم
  • ۲ ق س مایه خمیر
  • ۴ ق س کره آب شده
  • ۱ عدد زرده تخم مرغ
  • ۲ ق س شکر
  • مواد لازم برای داخل خمیر
  • ۴/۱ پیمانه کره نرم شده
  • ۵-۴ ق س شکر
  • ۳ ق چ دارچین
  • ۲/۱ پیمانه مربای گل محمدی

 

 یک روز خوب با پسته

 

طرز تهیه:

۱٫ برای آماده کردن خمیر، در یک کاسه بزرگ شیر، مایه خمیر و شکر را با هم مخلوط کنید. صبر کنید تا مایه خمیر عمل بیاید، سپس کره و زرده تخم مرغ را اضافه و مواد را به آرامی با هم مخلوط کنید. آرد و نمک را با هم مخلوط و الک کنید. سپس به آرامی به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر نرم و یکدستی حاصل شود. خمیر را روی سطح آردپاشی شده حدود ۲-۱ دقیقه ورز دهید، سپس آن را داخل یک کاسه مناسب که از قبل چرب کرده اید قرار دهید. روی کاسه را بپوشانید و آن را در جای گرم به مدت ۱ ساعت استراحت دهید.

۲٫ فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد روشن کنید. خمیر را روی سطح آردپاشی شده به قطر یک سانتی متر باز کنید و با برش روی آن کره بمالید. شکر، پودر و پسته و دارچین را با هم مخلوط کنید و روی خمیر بریزید. در انتها مربای گل محمدی را روی مواد بریزید. خمیر را به آرامی لوله کنید.

۳٫ با یک چاقوی تیز خمیر رول شده را از طول به دو قسمت تقسیم کنید تا دو نوار که وسط شان راه راه است به وجود بیاید. نوارها را از پشت قسمت خمیری شان به هم نزدیک کنید. قسمت بالای آنها را به هم بچسبانید. سپس به آرامی خمیرها را دور هم بتابانید، طوری که قسمت راه راه خمیرهابه سمت بیرون باشد. دو سر خمیر تابیده شده را به هم وصل کنید تا شبیه حلقه شود.

۴٫ حلقه را داخل سینی فر چرب شده قرار دهید. سینی را به مدت ۲۰ دقیقه داخل فر قرار دهید. بعد از زمان ذکر شده، دمای فر را به ۱۷۵ سانتی گراد کاهش دهید و ۱۰-۵ دقیقه دیگر صبر کنید تا نان کاملا بپزد، سپس آن را از فر در آورید و صبر کنید تا خنک شود. حالا می توانید آن را سرو کنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب یک روز خوب با پسته در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :یک روز خوب با پسته
http://mofidestan.ir/%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d8%b3%d8%aa%d9%87/
وبلاگ بازدید : 27 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)

  فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات۴۴   چكيده :اين پژوهش به بررسي و تحليل عوامل مؤثر در پيدايش و گسترش اسكان غير رسمي در شهر يزد مي پردازد با اين هدف كه ضمن تبيين شاخص هاي اسكان غير رسمي در اين شهر از لحاظ اقتصادي، اجتماعي و كالبدي، به مقايسة تطبيقي اسكان غيررسمي شهر يزد با اسكان غير رسمي ايران و جهان پرداخته است روش تحقيق توصيفي – تحليلي است.جامعة‌آماري محلة‌ خضرآباد شهر يزد مي باشد. براي گرد آوري اطلاعات مورد نياز از روش كتابخانه اي، ابزار پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده بهره گرفته شده است نوع نمونه گيري استفاده شده در اين تحقيق تصادفي بوده است براي تجزيه وتحليل و پردازش داده ها از نرم افزار spss , excel استفاده شده است. عوامل موثر در پيدايش و گسترش اسكان غيررسمي در شهر يزد ( محله خضرآباد) مهاجرت، بيكاري، كمبود درآمد، ارزاني زمين و مسكن و .. بوده است كه اولين عامل حاشيه نشيني در يزد اقتصاد و بعد از آن دلايل فرهنگي و اجتماعي است. تعداد افراد و خصوصيات آنها در حاشيه متفاوت است.اسكان غير رسمي كه با عناوين ديگري همچون حاشيه نشيني، زاغه نشيني، كپرنشيني ، و غي …

نوشته بررسي و تحليل عوامل مؤثر در پيدايش و گسترش اسكان غير رسمي در شهر يزد اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بررسي و تحليل عوامل مؤثر در پيدايش و گسترش اسكان غير رسمي در شهر يزد
http://fileavval.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d9%88-%d8%aa%d8%ad%d9%84%d9%8a%d9%84-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85%d8%a4%d8%ab%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d9%8a%d8%af%d8%a7%d9%8a%d8%b4-%d9%88-%da%af%d8%b3%d8%aa/
وبلاگ بازدید : 23 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (0)


مجله آشپزی مثبت: سلیاک یک اختلال خود ایمنی روده باریک با زمینه ژنتیکی (ارثی) است. در این مطلب طرز تهیه کیک بادام را به شما آموزش می دهیم که برای این بیماران مفید است.

 

  • ٣ عدد تخم‌مرغ
  • ٢٥٠ گرم شيره خرما
  • ۲ /۱ ق چ وانيل
  • ١٢٥ گرم روغن مايع كانولا
  • ٢٦٠ گرم پودر بادام پوست‌کنده
  • ١ ق م  بیکینگ‌پودر
  • مقداری میوه  فصل به دلخواه برای تزیین
  • گل برای تزیین

كيك بادام (مخصوص بيماران سلياكي) 

 

۱ ابتدا فر را روشن كنيد و در دماي ١٨٠ درجه سانتی‌گراد تنظيم كنيد تا گرم شود.

۲ در یک‌کاسه مناسب تخم‌مرغ‌ها را همراه با وانيل به مدت ١٠ دقيقه باهمزن برقي بزنيد تا حجمش دو برابر شده، رنگ آن زرد كمرنگ شود. حالا شيره خرما و روغن را به آنها افزوده و خوب هم بزنيد.

۳ در این زمان باید پودر بادام و بیکینگ‌پودر را افزوده و با ليسك به شكل دوراني هم بزنيد تا مایه کیک آماده شود.

۴ قالب ٢٤ سانتی‌متري را با مقداری روغن چرب كنيد. حالا مواد را داخل آن بريزيد و به مدت ٤٥ تا ٥٠ دقيقه داخل فر قرار دهید تا کیک آماده شود.

۵ بعدازاینکه کیک آماده شد، آن را از فر درآورده و صبر کنید تا کمی خنک شود، سپس آن را با میوه های فصل و گل تزیین کنید.

فوت وفن

برای اطمینان از پخت کیک، یک عدد خلال دندان وسط کیک فرو کنید اگر تمیز بیرون آمد کیک شما به طور کامل پخته شده و آماده سرو است، در غیر این صورت زمان بیشتری برای پخت کیک نیاز دارید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب كيك بادام، مخصوص بيماران سلياكي در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :كيك بادام، مخصوص بيماران سلياكي
http://mofidestan.ir/%d9%83%d9%8a%d9%83-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%8c-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%a8%d9%8a%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%84%d9%8a%d8%a7%d9%83%d9%8a/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 3,733